کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316139 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیفون 7 با تغییر در ماژول آنتن، با بدنه باریک تر همراه می شود

شایعات جدید منتشر شده در مورد آیفون ۷ اپل نشان از این دارد که این گوشی هوشمند علاوه بر وزن سبک‌تر، بدنه‌ی باریک‌تر و تغییر ساختار قرارگیری آنتن از فناوری جدید در مونتاژ تراشه‌ها استفاده خواهد کرد که به مراتب حجم کمتری را اشغال می‌کنند.

آیفون 7 با تغییر در ماژول آنتن، با وزن کمتر و بدنه باریک تر همراه می شود

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ یکی از اولین تصاویر و اطلاعات فاش شده در مورد آیفون ۷ اپل مربوط به تغییر در ظاهر پنل پشتی این گوشی هوشمند بود. براساس اطلاعات ارائه شده اپل در نسل جدید آیفون، بدنه‌ی گوشی را باریک‌تر کرده و وزن این گوشی را نیز سبک تر خواهد کرد. همچنین با توجه به تغییرات پشت گوشی می‌توان دید که شیارهای مربوط به محل قرارگیری آنتن نیز تغییر پیدا کرده که باعث شده تا آیفون ۷ دارای ظاهر یک‌دست‌تری در قسمت پشت باشد. البته باریک شدن گوشی در حد میلی‌متر خواهد بود و نمی‌توان انتظار داشت تا تغییراتی انقلابی را در این محصول شاهد باشیم.

براساس اطلاعات ارائه شده اپل در نظر دارد تا از فناوری موسوم به Fan-out Packaging در مونتاژ و ساخت تراشه‌‌ی مربوط به آنتن استفاده کند که به مراتب باعث کاهش فضای اشغال شده توسط این تراشه می‌شود. براساس اطلاعات ارائه شده با استفاده از آیفون می‌توان بین شبکه‌های LTE و سایر شبکه‌های مخابراتی موجود نظیر GSM و CDMA به راحتی سوئیچ کرد. با بهره‌گیری از این روش ترمنیال‌های ارتباطی بیشتری در اختیار گوشی قرار می‌گیرد؛ در عین حال فضای اشغال شده نیز بسیار کاهش پیدا می‌کند. 

اطلاعات موجود نشان از این دارد که در فناوری پکیجینگ Fan-Out تعداد ترمینال‌های ارتباطی در تراشه بسیار افزایش پیدا می‌کند. این افزایش از طریق انتقال ترمینال‌ها به فضای بیرون چیپ ممکن می‌شود. با استفاده از این فناوری علاوه بر اینکه ضخامت تراشه‌ی مورد نظر بسیار کاهش پیدا می‌کند، کیفیت تولید نیز افزایش یافته و می‌توان تعداد ترمینال‌های موجود را هم بسیار افزایش داد. با توجه به کاهش هر چه بیشتر ضخامت گجت‌های هوشمند در سال‌های اخیر، بسیاری از کمپانی‌ها افزایش ترمینال را به دلیل بالا بردن سایز تراشه کنار گذاشته و از فناوری Fan-Out برای تولید تراشه‌ی خود استفاده می‌کنند. از نظر بهره‌وری نیز افزایش ترمینال‌های مورد استفاده در کنار کاهش سایز تراشه بسیار مقرون به صرفه و بهینه است.

با استفاده از متد جدید Fan-Out در کنار حفاظت یکپارچه‌ی تراشه‌ها که به EMi Shield معروف است، اپل می‌توان کامپوننت‌های بیشتری را در یک پکیج قرار داده و همچنین از دست رفتن سیگنال و خروج از پوشش شبکه را نیز بسیار کاهش می‌دهد. تراشه‌ی رادیویی مورد بحث شامل دو تراشه در یک پکیج است که روی یک مدار پرینت شده و از این‌رو در فضای داخلی گوشی بسیار صرفه‌جویی شده است.

انتظار می‌رود اپل آیفون ۷ خود را همچون سنت همیشگی در شهریور ماه سال جاری معرفی کند. حدف جک هدفون نیز یکی از مواردی است که در راستای کاهش ضخامت آیفون احتمالا انجام خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31230 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/01/14 تعداد مشاهده: 1355
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر