کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیفون 7 پرچم دار نسل بعدی تلفن همراه خواهد بود ؟!

آیفون 7 پرچم دار نسل بعدی تلفن همراه خواهد بود ؟!

به گزارش سافت گذر به نقل ازای تیمچه؛ اینکه بلافاصله پس از انتشار یک مدل گوشی تلفن همراه، شایعات راجع به پیرامون مدل بعدی آن مطرح شود برای شرکت های بزرگ، از جمله اپل اتفاق جدیدی نیست. آیفون 6 هم از این قاعده پیروی کرد و حتی قبل از انتشار و فروش رسمی، شایعاتی درباره ی ویژگی های مدل بعدی خود یعنی آیفون 7 به همراه آورد. 

هر چند طبق قاعده ی اپل، پاییز 2016 یعنی حدود 5 ماه دیگر این گوشی معرفی و عرضه خواهد شد، اما از الان اخبار مهم و جالبی درباره ی امکانات و قابلیت هایش منتشر شده که بعضی از آنها نیز به طور غیر مستقیم توسط اپل تایید شده است. در ادامه نگاهی می اندازیم به بعضی از این ویژگی ها:

شارژ بدون نیاز به اتصال کابل
شاید اولین چیزی که توجه همه را به خود جلب کند این قابلیت شگفت انگیز است، البته هنوز وجود این فناوری در آیفون 7 توسط اپل تایید نشده است ولی با توجه به همکاری اپل با شرکت Energous، احتمال استفاده از تکنولوژی وات‌آپ (WattUp) در آیفون 7 افزایش یافته است. شنیده شده اپل مشتری انحصاری این تکنولوژی شده است. 
به طور کلی با این تکنولوژی می‌ توان دستگاه‌ های الکترونیکی قابل حمل را تا فاصله‌ ی 4.5 متری از دستگاه فرستنده شارژ کرد. ابزار سخت افزاری این شیوه ی شارژ، قطعه‌ ی کوچکی داخل دستگاه است که ضمن ارتباط با فرستنده، دستگاه هوشمند را شارژ می‌کند. فرستنده دستگاهی الکترونیکی است که بدون نیاز به اتصال مستقیم و کابلی به کمک آنتن، امواج الکترومغناطیسی را به دستگاه‌ های مجاور ارسال می‌کند.

مقاومت خارق العاده 
گفته می شود پرچم دار بعدی اپل، یک ضدآب واقعی خواهد بود. برخی تمرکز اپل روی این ویژگی را به عنوان جوابی برای گلکسی اس 7 تلقی می کنند، علاوه بر این ویژگی احتمالا اپل به ضد ضربه بودن و صفحه ی ضد خش این گوشی اهمیت زبادی داده و ویژگی Gorilla Glass را در این گوشی استفاده خواهد کرد.

هدفون مغناطیسی
هرچند این موضوع به طور شفاف مطرح نشده است ولی نباید احتمال وجود آنرا در آیفون 7 منتفی دانست. اپل تلاش زیادی در جهت بی سیم کردن هدفون و حذف میکروفون های معمول کرده است، فناوری که احتمالا در محصولات بعدی اپل نقش بسزایی ایفا خواهد کرد، با این حال ممکن است این گوشی شانس این را داشته باشد که اولین استفاده ی واقعی این تکنولوژی لقب بگیرد.

دو دوربین در کنار یکدیگر
از جمله خبرهایی که راجع به آیفون 7 مطرح شده ولی هیچ توضیحی درباره ی آن ارائه نشده است، وجود دو دوربین پست در کنار یکدیگر است ! گفته می شود این کار برای افزایش کیفیت عکاسی در آیفون 7 است. البته تا کنون هیچکس توضیح خاصی درباره ی علت و جزئیات این کار ارائه نداده است. 

بهبود فناوری NFC و افزایش دو برابری میزان ظرفیت این گوشی نسبت به مدل قبلی آن جزء مواردی است که تلویحا اپل وعده ی آن را به مشتریان خود داده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31258 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: ای تیمچه تاریخ خبر: 1395/01/17 تعداد مشاهده: 1428
سافت گذر