کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9144 | مشاهده و دانلود: 733515965 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316085 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

چرا ایمیل‌های ایرانی موفق نیستند؟

رئیس سازمان فناوری اطلاعات تاکید دارد: با توجه به این‌که نگهداری و پشتیبانی سرویس ایمیل امری پرهزینه‌ محسوب می‌شود، لازم است ارائه‌ این سرویس با خدمات دیگر همراه شود تا بدین ترتیب هزینه‌ها مدیریت شود.

چرا ایمیل‌های ایرانی موفق نیستند؟


به گزارش سافت گذر به نقل ازایسنا، نصرالله جهانگرد در پاسخ به سوالی درباره موفق نبودن ایمیل‌های ایرانی و برنامه دولت برای بهبود شرایط این بخش اظهار کرد: قطعا وضعیت ایمیل‌های بومی به تدریج بهتر خواهد شد، اما به طور کلی با توجه به پرهزینه بودن نگهداری و پشتیبانی این فضا و با توجه به این‌که به‌طور غالب گزینه‌هایی که به عنوان ایمیل بومی مطرح می‌شوند، قصد دارند به طور مستقل تنها سرویس ایمیل را ارائه کنند، برای اجرای موفق این کار لازم است طرح‌های تجاری بهتری مورد استفاده قرار گیرد که این اتفاق هم به تدریج در حال رخ دادن است.

معاون وزیر ارتباطات همچنین متذکر شد: نکته دیگر آنکه در ارائه‌ خدمات ایمیل بومی و بومی‌ساز این بخش تاکید اصلی بر آن است که شرایط فراهم شود تا داده‌ها و اطلاعات کشور و مردم در فضای داخلی مستقل شده و کمتر مورد استفاده مراجع بین‌الملل قرار گیرد. بدین ترتیب حتی سرویس‌هایی که ممکن است در یک شرکت و برای کارمندان آن شرکت هم ارائه شوند می‌توانند موثر واقع شوند و مانع خروج اطلاعات در کشور شوند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31997 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1395/02/29 تعداد مشاهده: 1876
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
 
 
 
نظرات بینندگان

مهدی 1395/02/31 11:40
وقتی برای اولین بار اسم چاپار و پست دات آی آر رو شنیدم با خوشحالی رفتم یک حساب بسازم. در هر دوم سایت شما اگه 1 بار برین و بخواین ثبت نام کنین اولین چیزی که توجهتونو جلب میکنه اطلاعات عجیب و غریبیه که برای یه ثبت نام ازتون میخواد. چیزی مثل شماره شناسنامه و کد ملی و آدرس منزل و تلفن ثابت،موبایل، اثر انگشت و ... یعنی کاملا احساس میکنین جلوتون یه نفر از سازمان اطلاعات نشسته داره ازتون سوال و جواب میکنه!! فضای بسیار کم + اطلاعات شخصی و خصوصی که از افراد میپرسه مردم رو نسبت به این سایتها بی اعتماد کرده. شما حرفهای آقای جهانگرد رو هم بالا بخونین فقط داره میگه ما باید سعی کنیم اطلاعات مردم خارج نشه.دیدگاه فقط دیدگاه اطلاعاتیه. جیمیل و یاهو رو ببینین.کجا این بساط رو دارن. هر کی راحت ثبت نام میکنه.
sina 1395/02/30 23:38
من 3 سال هست از چاپار استفاده میکنم و راضی هم هستم.
محمد کاظمی 1395/02/29 14:29
سایت bejoor رو درست کنن عالیه.من کافی نت دارم و مقاله راحت میشه گرفت.به بیشتر موتور جوستجو ها لینک هست.