کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316265 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت اشتراک گذاری پرینترهای ۳ بعدی را فراهم ساخت

به گزارش سافت گذر به نقل ازوینفون؛ به طور حتم دیگر کسی نیست که برای اتصال پرینتر قدیمی خود با دستگاه های دیگر مشکل داشته باشد و به راحتی می تواند آن را با هر وسیله ای که لازم داشته باشد متصل کند، حال اگر بخوهیم یک پرینتر سه بعدی را با دستگاه خود زمانی که در اتاق دیگر قرار دارد مرتبط سازیم چه؟ با وینفون همراه باشید تا این سوال را پاسخ دهیم.

raspberry_pi_b_2_0_0

برای پاسخ به این سوال باید گفت که مایکروسافت اخیرا نرم افزاری را برای این منظور ساخته است، این نرم افزار که Windows 10 IoT Core نام دارد در حال حاضر تنها با Raspberry Pi سازگاری دارد و به شما این امکان را می دهد که توسط هر سیستم ویندوزی که درون شبکه داخلی شما قرار داشته باشد به پرینتر ۳ بعدی خود دسترسی داشته باشید و دستور های مورد نظر را به آن بدهید.

مایکروسافت در رابطه با این نرم افزار می گوید که در حال حاضر Windows 10 IoT Core تنها از ۱۳ پرینتر سه بعدی پشتیبانی می کند و به زودی با درخواست های ارسال شده از سوی شرکت های دیگر این لیست افزایش داده می شود از پرینترهایی که از سوی نرم افزار پشتیبانی می شوند می توان به Lulzbot, Makergear, Printrbot و Prusa اشاره کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32106 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: وینفون تاریخ خبر: 1395/03/04 تعداد مشاهده: 2036
سافت گذر