کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316247 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بازیابی فایل‌های حذف شده در دستگاه‌های اندرویدی

احتمالا شما نیز با لحظات پر استرس بعد از حذف تصادفی و یا اشتباه یک عکس و یا مجموعه تصاویر موجود در آلبوم تصاویر دستگاه اندرویدی خود دست و پنجه نرم کرده‌اید. خوشبختانه با پیشرفت نرم‌افزارهای مختلف در زمینه بازیابی اطلاعات، سیستم عامل اندروید نیز از نعمت راهکارهایی برای بازگردانی با دقت بالای اطلاعاتی که به اشتباه و یا به‌طور تصادفی حذف شده‌اند بهره‌مند شده است. نکته قابل توجه اینکه راهکارهای موجود در این زمینه بسیار ساده بوده و به دانش خاصی نیز نیاز ندارند.

به گزارش سافت گذر به نقل ازآی تی ایران؛ پیش از آغاز استفاده از راهکارهای متفاوت در جهت بازگردانی اطلاعات بهتر است ارتباط گوشی هوشمند اندرویدی خود با اینترنت را قطع کنید زیرا پس از حذف اطلاعات موجود روی گوشی، فرایند حذف داده‌ها سریعا اجرایی نشده و تنها با نوشته‌شدن اطلاعات جدید روی حافظه، این عمل انجام خواهد شد. با قطع ارتباط گوشی با اینترنت در واقع راهکاری مناسب برای جلوگیری از نوشته‌شدن داده‌ها روی حافظه به‌کار بسته‌اید. 

پس از این مرحله، به نصب نرم‌افزاری برای بازیابی داده‌ها نیاز خواهید داشت. در حال حاضر عناوین نرم‌افزاری و ابزارهای آنلاین فراوانی در این زمینه وجود دارند اما اکثر کاربران حرفه‌ای اندروید، استفاده از نرم‌افزار Dr. Fone شرکت Wondershare را پیشنهاد می‌کنند که برای سیستم‌عامل‌های ویندوزی و مک عرضه شده است. پس از نصب، نیاز به اجرا و ثبت‌نام در برنامه خواهید داشت. مرحله بعدی، اتصال گوشی اندرویدی با استفاده از کابل یو‌اس‌بی خواهد بود. پس از اتصال نیز باید گزینه USB Debugging را در گوشی خود فعال کنید. به این منظور باید به قسمت تنظیمات گوشی رفته، گزینه About Phone را لمس کرده و چندبار Build Number را لمس کنید تا اینکه گزینه Developer Options فعال شود. حالا مجددا به قسمت تنظیمات مراجعه کنید، گزینه Developer Options را لمس کنید و تیک گزینه USB Debugging را بزنید. 

مرحله بعدی، انتخاب نوع فایلی است که نیاز به بازگرداندن آن دارید. در این زمینه انتخاب شما به بازگردانی عکس، ویدئو و موارد دیگر محدود خواهد شد. پس از انتخاب موارد یادشده، نرم‌افزار به اسکن گوشی شما پرداخته، بازیابی فایل‌ها را انجام داده و گوشی را راه‌اندازی مجدد خواهد کرد. در این مرحله می‌توانید تمامی فایل‌های بازیابی شده را مشاهده و در نهایت موارد مورد نظر خود را از میان آن‌ها انتخاب کنید. در نهایت نیز با کلیک روی گزینه Recover، فرایند بازیابی فایل‌ها انجام خواهد شد. 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32121 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1395/03/05 تعداد مشاهده: 1455
سافت گذر