کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

اچ پی، پی سی Omen را برای هدست واقعیت مجازی معرفی کرد

هدست‌های عرضه شده به بازار در سال‌های اخیر را می‌توان به دو دسته‌ی اصلی تقسیم کرد؛ هدست‌های مبتنی بر گوشی‌های هوشمند و هدست‌هایی که باید برای استفاده به یک رایانه متصل شوند. اچ‌پی برای حل مشکل حمل و نقل هدست‌های متصل شونده به رایانه‌ها، محصولی را تولید کرده که یک پی‌سی قدرتمند با فرم‌فکتوری شبیه به کوله پشتی است و می‌توان به راحتی آن را حمل کرد.

اچ پی، پی سی Omen را مخصوص هدست واقعیت مجازی با فرم فکتوری شبیه به کوله پشتی معرفی کرد

به گزارش سافت گذر به نقل از زومیت؛اچ‌پی اخیرا سری محصولات Omen را برای گیمرها راهی بازار کرده که در آینده‌ی نزدیک شاهد اضافه شدن محصول جدیدی که یک پی‌سی قدرتمند است، به خانواده‌ی این محصولات خواهیم بود. با توجه به اهمیت روزافزون واقعیت مجازی و هدست‌های واقعیت مجازی، اچ‌پی محصولی را با در نظر گرفتن ترند جدید دنیای فناوری معرفی کرده است. این محصول یک پی‌سی قدرتمند برای اتصال به هدست‌های واقعیت مجازی است که پردازش‌های مورد نیاز را روی پی‌سی انجام می‌دهند. قابلیت بسیار جالب توجه این پی‌سی، فرم‌فکتور آن است که شبیه به کوله پشتی بوده و امکان حمل و نقل ساده را به دارندگان هدست‌های واقعیت مجازی می‌دهد.

هنوز مشخص نیست که اچ‌پی نام محصول خود را چه چیز انتخاب خواهد کرد، هرچند باید این پی‌سی را جزوی از محصولات سری Omen X خواند. اچ‌پی هنوز در حال کار روی این محصول است و چند نمونه از این دستگاه را در ماه اخیر مورد آزمایش قرار داده. مشخصات فنی این رایانه‌ی شخصی به گونه‌ای انتخاب شده تا برای کار با هدست‌های واقعیت مجازی کمبودی نداشته باشد. از جمله‌ی مشخصات فنی این محصول می‌توان به پردازنده‌ی Core i5 یا Core i7، حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی و یک کارت گرافیک که هنوز ماهیت آن مشخص نیست، اشاره کرد. براساس اطلاعات ارائه شده وزن این پی‌سی کمتر از ۴.۵ کیلوگرم خواهد بود که تقریبا هم وزن با لپ‌تاپ گیمینگ و مخصوص واقعیت مجازی ایسر با نام Predator 17X است. اچ‌پی یک جفت فن را برای خارج کردن گرما از درون پی‌سی تعبیه کرده و همچنین دو باتری برای تامین انرژی مورد نیاز پردازنده‌ی اصلی و کارت گرافیک در نظر گرفته شده است که مستقل از هم کار می‌کنند.

پی سی Omen X‌مخصوص هدست واقعیت مجازی HP

با استفاده از این پی‌سی دارندگان هدست‌های واقعیت مجازی نظیر وایو اچ‌تی‌سی، آکیولس ریفت یا سایر هدست‌های واقعیت مجازی مشابه که نیازمند اتصال به پی‌سی هستند، می‌توانند از این محصول استفاده کنند. با استفاده از این پی‌سی می‌توان هدست‌های واقعیت مجازی را روی چشم گذاشت و بدون نگرانی از اتصالات بین هدست و پی‌سی، به گشت و گذار پرداخت. شاید این سوال نیز برای شما مطرح شده باشد که مزیت استفاده از این پی‌سی در مقایسه با لپ‌‌تاپ‌ها مخصوص بازی چیست؟ عدم انتشار گرمای زیاد و ارگونومی بالا این محصول را باید مزایای آن خواند. اچ‌پی برای افزایش جذابیت و کاربرد این محصول، به جزئیات پی‌سی خود توجه زیادی معطوف کرده است. برای مثال در صورت اتمام باتری‌ها که عمری یک ساعته برای پردازش محتوای واقعیت مجازی دارند، می‌توان باتری‌های جدید را در پی‌سی کار گذاشت، حال آنکه باتری سوم در زمان تعویض باتری به کمک پی‌سی آمده و از خاموش شدن آن پیشگیری می‌کند. اچ‌پی در کنار واحد پردازش مرکزی که در قالب یک فرم‌فکتور کوله پشتی مانند طراحی شده، مانیتور، کیبورد و ماوسی بی‌سیم را نیز کنار محصول عرضه می‌کند تا همچنان بتوان از آن به عنوان یک رایانه‌ی معمولی استفاده کرد.

اچ‌پی اولین کمپانی نیست که چنین محصولی را راهی بازار کرده است. پیش از این نیز MSI و Zotac نیز محصولاتی را که فرم فکتوری مشابه دارند، رونمایی کرده‌اند. هیچ یک از کمپانی‌های مورد نظر قیمت محصول خود را مشخص نکرده‌اند، اما اچ‌پی اعلام کرده که محصولش برای کاربران با قیمتی قابل دسترس راهی بازار خواهد شد. با توجه به اینکه یک پی‌سی معمولی با پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی و پردازش‌های مربوطه، قیمتی ۱۰۰۰ دلاری دارد، پس باید انتظار داشت که محصول اچ‌پی با داشتن ظرافت‌هایش، بیش از این مقدار قیمت داشته باشد.

با وجود لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی انتظار نمی‌رود اینگونه محصولات با استقبال بالایی از سوی کاربران عادی روبرو شود، اما مشتریان دیگری برای این محصولات متصور است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به پارک‌ها و موسسات تحقیقاتی اشاره کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32188 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/03/09 تعداد مشاهده: 1727
اخبار مرتبط
سافت گذر