کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9144 | مشاهده و دانلود: 733515965 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316085 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

۶ ترفند جلوگیری از هک گوشی‌های آی‌فون

گویا پیشگویی‎های چند سال قبل به حقیقت پیوسته و حالا ما با سرعتی که می‎شد آن را پیش بینی کرد به سمت فناوری‎های جدید در حال حرکت هستیم. حالا دیگر نیاز نیست کامپیوترها و یا فایل‎های حجیم خود را با خود حمل کنیم. تلفن‎های هوشمند ما به اندازه‎ای هوشمند شده‎اند که بتوانند وظایف یک کامپیوتر را به عهده بگیرند و حتی اپلیکیشن‎هایی برای آنها طراحی شده که می‎تواند اهداف ما را سریع‎تر به انجام برساند. اما این راحتی عواقبی نیز به دنبال دارد. دیگر دورانی که تنها نگران مسائل امنیت فیزیکی بودیم به سر آمده است، امروز شما باید نگران امنیت تلفن هوشمند خود نیز باشید و آی‎فون اپل هم یکی از هوشمندترین آنها است.

به گزارش سافت گذر به نقل از مجله شبکه؛ این روزها اقدامات زیادی برای ممانعت و پیشگیری از آنچه خرابکاری نامیده می‎شود در دست انجام است و امنیت تلفن‎های هوشمند به اولويت اصلی ما بدل شده است، موضوعی که همه باید به آن توجه ویژه داشته باشند زیرا یک حمله به تلفن هوشمند ما می‎تواند به راحتی امکان دسترسی به اطلاعات شخصی ما را برای دیگران فراهم کند، اطلاعات محرمانه‎ای که از کلمات عبور حساب‎های کاربری اینترنتی تا جزئیات حساب‎های بانکی ما را شامل می‎شود.

حفظ امنیت کار چندان پیچیده‎ای نیست، اما در عصر اینترنت و فناوری‎های رو به رشد نباید به این راحتی از آن غافل شد. تلفن آی‎فون شركت اپل از جمله دستگاه‎های هوشمندی است که نیاز به اقدامات امنیتی جدی دارد. هر چند محصولات اپل از جمله امن‎ترين نمونه‎های موجود هستند، اما این دستگاه‎ها نیز راه‎های نفوذ منحصر به خود را دارند. در ادامه با چند روش امنیتی ضروری برای محافظت از آی‎فون شما در برابر اقدامات مجرمانه سایبری آشنا خواهیم شد.

1- بلافاصله تمام به‎روزسانی‎های ارائه شده برای iOS را نصب کنید

سیستم‌عامل iOS اپل از امنیت برخوردار است اما نمی‎توان گفت کاملا از خطا و شکست مصون باقی مانده است. در نوامبر 2015، توسط Zerodium اعلام شد که یک گروه ناشناس از محققان توانسته‎اند با موفقیت سیستم‌عامل iOS 9 اپل را هک کنند. دلیل ارائه نسخه به‎روزسانی شده از یک نرم‌افزار تنها اضافه کردن قابلیت‎های جديد به آن نیست، در حقيقت بیشتر این نسخه‎های به‎روزسانی شده با هدف افزایش سطح امنیت و برطرف کردن حفره‎های امنیتی عرضه می‎شوند.

هر چند Zeroduim برای حفظ اسرار این هک یک میلیارد دلار حق سکوت دریافت کرد، اما آنها بار دیگر هشدار دادند که iOS 9 یک حفره امنیتی خطرناک دارد. یک توصیه مفید می‎گوید همیشه گوش به زنگ خبر عرضه نسخه‎های به‎روزسانی جدید باشید و بعد از انتشار بلافاصله آن را نصب کنید. برای مثال، نسخه iOS 9.3.2 beta 3

در ژوئن 2015 نیز یک محقق امنیت سایبری وجود یک حفره امنیتی خطرناک در اپلیکیشن داخلی ای‎میل را گزارش کرده بود. این حفره به مجرمان سایبری اجازه می‎داد با دسترسی به کلمات عبور قربانی ای‎میل‎های فیشینگ ارسال کنند. اپل این حفره را در نسخه iOS 8.4 خود برطرف کرد. شما با نصب فوری نسخه به‎روزسانی شده می‎توانید یک قدم از مجرمان سایبری جلوتر باشید.

2. یک اپلیکیشن شبکه مجازی خصوصی قابل اطمینان روی آی‎فون خود نصب کنید

خیلی از کاربران اینترنت از خطر استفاده از شبکه‎های عمومی‎ کمتر محافظت شده اطلاع کافی ندارند. یک شبکه وای‎فای ناامن می‎تواند خطرات جدی برای امنیت آن‎لاین شما به همراه داشته باشد و خطر حملات سایبری به تلفن شما را افزایش دهد.

اگر شما هم زیاد از شبکه‎های وای‎فای عمومی‎ استفاده می‎کنید، باید بیشتر از همیشه به حفظ حريم خصوصی خود توجه داشته باشید. استفاده از اینترنت روی آی‎فون بدون در نظر گرفتن ملاحظات امنیتی تلفن شما را در معرض خطر قرار می‎دهد و مجرمان سایبری را قادر می‎سازد به اطلاعات حساس و محرمانه ذخیره شده روی آی‎فون شما دسترسی پیدا کنند. مزیت استفاده از اپلیکیشن‎هایی که شبکه مجازی خصوصی می‌سازند این است که شما را در برابر تهدیدات سایبری، ویروس، بدافزار، باج‌افزار و خطر نظارت جمعی محافظت می‎کند. انواع مختلفی از این اپلیکیشن‎های مفید وجود دارد که شما می‎توانید یکی از آنها را انتخاب و نصب کنید.

3- از کلمات عبور پیچیده برای تمام حساب‎های کاربری خود استفاده کنید

این روزها حفظ کردن این همه کلمه عبور برای انواع و اقسام حساب‎های کاربری اینترنتی به یک معضل بزرگ تبدیل شده است، به همین دلیل خیلی از مردم از کلمات ساده‎ای مثل 1234 یا 0000 یا نهایت تاریخ تولد خود برای کلمات عبور استفاده می‎کنند تا به خاطرسپاری آن راحت باشد. تحقيقات انجام شده توسط دنیل آمیتاری فهرستی از پر کاربردترین گذر واژه‎ها را منتشر کرده و نشان می‎دهد که وضعیت امنیتی در این مورد به خصوص چقدر ضعيف عمل می‎کند.

تمام حساب‎های کاربری شما باید توسط کلمات عبور مختلف و پیچیده محافظت شوند تا راه نفوذ مجرمان سایبری به حساب‎های شما تا حد ممکن سخت شود. شاید در ظاهر چندان مهم به نظر نرسد، اما این یک گام فوق العاده ضروری برای جلوگیری از نفوذهای امنیتی است. هیچ گاه از یک کلمه عبور یکسان برای تمام حساب‎های کاربری خود استفاده نکنید. اگر حفظ کردن تمام آنها کار مشکلی است، از یک نرم افزار مدیریت کلمات عبور استفاده کنید.

4- قبل از نصب یک اپلیکیشن در مورد آن تحقیق کنید

یکی از تصورات غلط در مورد امنیت آی‎فون این است که دانلود از App Store اپل کاملا امن است. اپلیکیشن‎های ثالث می‎توانند بدافزار یا سایر کدهای بالقوه مخرب را روی دستگاه‎های موبایل اپل نصب کنند، حتی اگر این اپلیکیشن‎ها از App Store دانلود شده باشند.

در سپتامبر 2015، Palo Alto Networks افشا کرد که 39 اپلیکیشن موجود در App Store اپل توسط بدافزاری به نام XcodeGhost آلوده شده بودند. مجرمان سایبری از قابلیت کنترل از راه دور XcodeGhost برای اجرای فیشینگ و انواع مختلف دیگری از حملات بر عليه دستگاه میزبان استفاده می‎کنند. کمی‎ تحقيق در مورد اپلیکیشن معمولا می‎تواند بر اساس اطلاعات موجود میزان آسیب پذیری آن را برملا کند.

5- دستگاه موبایل خود را به کامپیوترهای عمومی‎ متصل نکنید

دستگاه‎های موبایل اپل در مقابل بدافزارهای مخربی مثل WireLurker آسیب‌پذیر هستند. WireLurker می‎تواند وقتی دستگاه‎های iOS به کامپیوترهای آلوده متصل می‎شوند به آنها منتقل شود. این بار هم Palo Alto Networks این بدافزار را زمانی که در حال سرقت اطلاعات از دستگاه‎های موبایل آلوده بود شناسایی کرد. هرگز به کامپیوتر افراد ناشناس و غیر مطمئن اطمینان نکنید و آی‎فون خود را تنها به کامپیوترهایی متصل کنید كه 100% مطمئن و امن هستند.

6. ای‎میل‌های ارسالی از طرف فرستنده‎های ناشناس را باز نکنید

اگر چه اپل مشکل حفره امنیتی مربوط به اپلیکیشن ای‎میل داخلی خود را در به‎روزسانی‎های اخیر برطرف کرده است. اما کار عاقلانه این است که سراغ ای‎میل‎های تایید نشده یا ارسال شده از منابع ناشناس نروید. اگر ای‎میل از یک منبع آشنا ارسال شده اما به نظر مشکوک می‎رسد، حتما قبل از باز کردن آن با فرستنده تماس گرفته و از صحت آن اطمینان حاصل کنید.

دیگر دورانی که تنها نگران مسائل امنیت فیزیکی بودیم به سر آمده است، امروزه شما باید نگران امنیت تلفن هوشمند خود نیز باشید و آی‎فون اپل هم یکی از هوشمندترین آنها است. با کمی‎ مراعات شما می‎توانید از توانایی‎های خارق العاده دستگاه خود لذت ببرید و در عين حال امنیت خود را نیز حفظ کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32223 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: مجله شبکه تاریخ خبر: 1395/03/10 تعداد مشاهده: 1610
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر