کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9167 | مشاهده و دانلود: 737702847 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/12 | اعضاء: 316413 | نظرات: 37893
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مشخصات فنی و تصاویر رندر گیر فیت 2 سامسونگ فاش شد

از زمان عرضه‌ی اولین نسل از دستبند هوشمند سلامتی گیر فیت سامسونگ مدت زیادی می‌گذرد و از این‌رو بسیاری در انتظار عرضه‌ی نسل جدیدی از این محصول هستند. پس از انتشار شایعات در مورد گیر فیت ۲، حال مشخصات فنی منتسب به این محصول فاش شده که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

به گزارش سافت گذر به نقل از زومیت؛سامسونگ چند سال پیش اولین نسل از دستبند هوشمند سلامتی خود را با نام گیر فیت راهی بازار کرد. با گذشت چند سال از زمان عرضه‌ی این دستبند هوشمند سلامتی به بازار، بسیاری در انتظار عرضه‌ی نسل جدید این دستبند به بازار هستند. اخیرا شایعات در خصوص این محصول بیش از پیش افزایش یافته و حال شاهد افشای مشخصات فنی منتسب به این محصول هستیم. علاوه بر مشخصات فنی، تصاویر رندر شده‌ای نیز از گیر فیت ۲ منتشر شده که تغییرات صورت گرفته در این محصول را نمایش می‌دهد.

گیر فیت 2 سامسونگ

براساس اطلاعات ارائه شده توسط وب سایت Sammobile، نسل جدید دستبند هوشمند سامسونگ از وجود نمایشگر خمیده‌ی ۱.۵۵ اینچی سوپر آمولد با رزولوشن ۲۱۶ در ۴۳۲ پیکسل در کنار تراشه‌ی یک گیگاهرتزی سامسونگ مجهز به دو هسته‌ی پردازشی بهره می‌برد. همچنین باید به حافظه‌ی رم ۵۱۲ مگابایتی این ساعت هوشمند نیز اشاره کرد که از دو هسته‌ی پردازشی استفاده می‌کند. حافظه‌ی داخلی این دستبند هوشمند قادر است تا اطلاعاتی به ظرفیت دو گیگابایت را در  خود جای دهد که می‌توان به اندازه‌ی کافی به ذخیره‌ی اپلیکیشن‌ها و داده‌های مربوط به فعالیت‌های ورزشی پرداخت. سامسونگ دستبند هوشمند خود را به همراه سیتسم عامل تایزن و یک باتری ۲۰۰ میلی آمپر ساعتی راهی بازار خواهد کرد. از جمله‌ی سایر مشخصات فنی این ساعت باید به داشتن گواهی IP68 اشاره کرد که نشان از مقاومت این دستبند در برابر نفوذ اب تا ارتفاع یک و نیم متری تا ۳۰ دقیقه دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32242 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/03/12 تعداد مشاهده: 1622
سافت گذر