کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316166 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سامسونگ از محصولات جدیدش رونمایی کرد

شرکت سامسونگ با رونمایی از دو محصول جدید در دسته دستگاه‌های الکترونیکی ویژه بررسی وضعیت سلامت و فعالیت بدنی کاربران، انتخاب‌های بیشتری را پیش روی کاربران قرارداد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازآی تی ایران؛ هدفون‌ بی‌سیم IconX و ساعت هوشمند Gear Fit 2، دو محصول جدید شرکت سامسونگ خواهند بود که در کنار نسخه به‌روزرسانی شده S Health، نرم‌افزار ویژه بررسی وضعیت سلامت و فعالیت‌های بدنی کاربران به بازار عرضه خواهند شد.

هدفون بی‌سیم IconX

IconX هدفون بی‌سیم شرکت سامسونگ به حساب می‌آید که به‌طور کاملا مستقل از اتصالات سیم‌دار بوده و یک رایانه مستقل برای گوش‌های شما به حساب می‌آید. این تجهیز الکترونیکی از 4 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به‌منظور استفاده از موسیقی و یا محتویات مرتبط با فعالیت‌های بدنی مانند میزان ضربان قلب و مسافت پیموده شده بهره می‌برد.

علاوه بر این، امکان کنترل موسیقی و تغییر تنظیمات مرتبط با فعالیت‌های بدنی نیز از طریق کشیدن انگشت روی صفحه لمسی این هدفون وجود دارد.

با بهره‌گیری از حالات ویژه می‌توان شخصی‌سازی بیشتر قابلیت‌های این هدفون را نیز در دستورکار قرارداد. به عنوان مثال با فعال‌سازی وضعیتی خاص می‌توان نویز خارجی را در استفاده از این تجهیز الکترونیکی مسدود کرد و در وضعیتی متفاوت می‌توان مقادیر مشخصی از صدای محیط اطراف را به هدفون‌ها وارد کرد. میکروفون موجود در هدفون نیز علاوه بر امکان شنیدن صدای محیط اطراف، به شما امکان برقراری تماس‌های صوتی را خواهد داد.

عملکرد باتری این هدفون بسیار محدود بوده و به 90 دقیقه استفاده در قالب پخش موسیقی در هدفون‌ها خواهد انجامید. این محصول با قیمت 199 دلار از سه‌ماهه سوم سال 2016 میلادی روانه بازار خواهد شد.

Gear Fit 2

Gear Fit 2 به‌روزرسانی ویژه برای ساعت‌های هوشمند سامسونگ، با تمرکز بر قابلیت‌های بررسی وضعیت سلامتی و فعالیت‌های بدنی است که در سال 2014 میلادی توسط این شرکت کره‌ای روانه بازار شده بود. در قالب نسخه جدید، قابلیت‌هایی مانند GPS و تشخیص خودکار و هوشمند نوع فعالیت‌های بدنی نیز به این ساعت هوشمند افزوده شده است.

این دستگاه هوشمند تمامی اطلاعات اصلی مانند میزان ضربان قلب و کالری مصرفی را ثبت و ضبط خواهد کرد و در عین حال به تحلیل نحوه جابجایی مچ دست شما اقدام خواهد کرد تا با استفاده از این راهکار، نوع فعالیت ورزشی شما را تشخیص دهد.

این ساعت هوشمند به جی‌پی‌اس مستقل مجهز شده تا فاصله پیموده شده توسط شما را اندازه‌گیری و حتی در صورت صلاحدید، نتایج را در شبکه اجتماعی مانند فیس‌بوک منتشر کند. این دستگاه هوشمند در قالب بهره‌مندی از استاندارد IP68 در برابر نفوذ آب نیز مقاوم‌سازی شده است.

صفحه‌نمایش این محصول از نوع 1.5 اینچی AMOLED بوده که به‌منظور سازگاری بیشتر با حالت مچ دست، به صورت خمیده پیش روی کاربر قرار خواهد گرفت. این محصول در قالب دو اندازه متفاوت بزرگ و کوچک (برای استفاده کودکان) در رنگ‌های آبی، سیاه و صورتی از تاریخ 10 ژوئن سال جاری میلادی و با قیمت 179 دلار روانه بازار خواهد شد. 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32311 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1395/03/15 تعداد مشاهده: 1337
کلید واژه ها: ,
سافت گذر