کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 734061386 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316127 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

گوگل 550 هزار دلار برای کشف باگ‌های اندروید پرداخته است

حدود یک سالی می‌شود که اندروید پرو‌ژه‌ای را برای پرداخت پاداش به افرادی که باگ‌های اندروید را پیدا می‌کنند راه‌اندازی کرده و در یک سال گذشته ۵۵۰ هزار دلار پاداش برای کشف باگ‌های اندروید پرداخته است.


android-security-bug-Report

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ نفوذ بیشتر سیستم‌عامل اندروید در میان کاربران باعث شده تا اهمیت امنیت این سیستم‌عامل نیز ارزش بیشتری پیدا کند، به همین منظور گوگل به افرادی که باگ‌های اندروید را پیدا کنند جوایزی اهدا می‌کند. مقدار این پاداش‌ها نیز بسته به نوع باگی که پیدا شده متفاوت است، با این حساب کاملا مشخص است گزارش باگی که امنیت کل سیستم‌عامل را به خطر بیاندازد نسبت به باگ‌های معمولی‌تر از پاداش بیشتری برخوردار خواهد بود.

شرکت‌های سازنده نرم‌افزار همیشه محصولات خود را پیش از انتشار آزمایش می‌کنند، اما هر چقدر هم که توجه به خرج دهند باز هم ممکن است قسمتی از نرم‌افزار از چشم سازنده مخفی بماند، اینجاست که پرداخت جایزه برای افرادی که این نقاط ضعف را پیدا می‌کنند گزینه مناسبی به نظر می‌رسد. از این طریق هکرهای کلاه سفید و افرادی که به کشف نقاط ضعف سیستم‌عامل‌ها علاقه دارند، انگیزه کافی برای گزارش باگ به شرکت‌های سازنده نرم‌افزار پیدا می‌کنند. پروژه پرداخت جایزه به افرادی که باگ‌های اندروید را پیدا می‌کنند به اختصار Vulnerability Rewards Program نامیده می‌شود.

این پروژه مدت زیادی است که توسط گوگل شروع شده؛ اما از پارسال تاکنون گوگل پروژه VRP خود را جدی‌تر گرفته است. در این یک سال گوگل ۵۵۰ هزار دلار جایزه به ۸۲ نفر بابت گزارش باگ‌های اندروید پرداخت کرده و به صورت میانگین می‌توان گفت هر نفر برای گزارش باگ اندروید حدود ۶۷۰۰ دلار دریافت کرده است.

از این لیست ۸۲ نفر، کاربری با نام کاربری “heisecode@” توانسته است ۲۶ باگ مختلف را از سیستم‌عامل اندروید به گوگل گزارش کند، این موارد باعث شده تا این کاربر در مجموع ۷۵ هزار و ۷۵۰ دلار از گوگل بابت گزارش‌های باگ اندروید دریافت کند. لازم به ذکر است که گوگل در خصوص پیدا کردن باگ‌های حساس وعده داده تا مبلغ ۳۰ هزار دلار جایزه پرداخت کند، که تاکنون کسی موفق به دریافت این جایزه نشده است.

در بین سیستم‌عامل‌های موبایل، همیشه امنیت اندروید مورد بحث منتقدین بوده است و در بازه‌های زمانی مختلف شاهد باگ‌های خطرناکی در این سیستم‌عامل بوده‌ایم. سال گذشته باگ Stagefright باعث شد تا امنیت اندروید بیشتر از گذشته زیر سوال رود. گوگل مدعی است ۲۵۰ گزارش درست در خصوص عدم امنیت ماژول مدیا سِرور دریافت کرده است و به همین منظور وعده داده تا این مشکل را در اندروید N بر طرف کند.

از قرار معلوم سیاست پرداخت جایزه به افرادی که باگ‌های اندروید را پیدا می‌کنند ادامه خواهد داشت و گوگل برای تشویق این افراد مبلغ جایزه را نیز بالا برده است. اکنون گوگل به گزارش اشکالی که ارزش بالایی داشته باشد و بتوان آنرا اثبات کرد به جای ۳ هزار دلار، ۴ هزار دلار پاداش پرداخت می‌کند. گزارش باگ‌های کرنل اندروید نیز از ۲۰ هزار دلار به ۳۰ هزار دلار افزایش یافته است.

پیدا کردن باگ‌های موجود در نقاط امن و بوت سیستم نیز برای کاربر مبلغ ۵۰ هزار دلار جایزه را به ارمغان خواهد آورد. البته این اعداد در مقابل خسارتی که این باگ‌ها می‌توانند در پی داشته باشند اصلا به چشم نمی‌آید و امیدواریم این سیاست گوگل در دراز مدت باعث امنیت بیشتر سیستم‌عامل اندروید شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32540 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1395/03/28 تعداد مشاهده: 1958
سافت گذر