کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316238 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پیتر چو مدیرعامل و بنیان‌گذار اچ‌تی‌سی این شرکت را ترک کرد

«پیتر چو» که در کنار «شر وانگ» شرکت اچ‌تی‌سی را بنا نهاده بودند سرانجام از این شرکت خارج شد. چو پس از نتایج ضعیف و اوضاع وخیم مالی اچ‌تی‌سی سال گذشته مدیرعاملی را به وانگ واگذار کرده بود.


peter-chou-htc

HTC که مخفف High Tech Computer است ابتدا به تولید پاکت‌پی‌سی‌ها یا همان کامپیوترهای جیبی ویندوزی می‌پرداخت و بسیاری از محصولات مهم شرکت‌هایی مثل i-mate نیز توسط اچ‌تی‌سی ساخته شده بود. جالب است بدانید اولین گوشی ویندوزی سونی یعنی Xperia X1 نیز توسط اچ‌تی‌سی ساخته شده بود و همچنین اولین گوشی اندرویدی یعنی T-Mobile G1 و اولین نکسوس یعنی Nexus One را نیز این شرکت تایوانی روانه بازار کرده بود.

HTC-Touch-Diamond

به گزارش سافت گذر به نقل از فارنت؛ اچ‌تی‌سی در سال 2008 با عرضه ویندوزموبایل‌هایی با طراحی چشمگیر و رابط کاربری زیبا مثل HTC Touch Diamond و HTC Touch Pro برای خودش نامی دست و پا کرد و رابط کاربری Sense این شرکت نیز در کنار طراحی سخت‌افزاری مناسب توانست اندروید را به جایگاه بسیار بالاتری برساند. گوشی‌های Droid Incredible، Desire و EVO 4G از جمله محصولاتی بودند که اچ‌تی‌سی را به اوج رساندند اما فروش اولین سری از گوشی‌های One و سپس One M7 و One M8 به عنوان پرچم‌داران در کنار پیشرفت چشمگیر رقبایی مانند سامسونگ باعث شد اوضاع این شرکت رو به افول بگذارد. درحالی‌که ارزش هر سهم اچ‌تی‌سی در سال 2011 به 40 دلار هم رسیده بود پیتر چو وقتی شرکت را ترک کرده که ارزش آن تنها به 2.93 دلار رسیده است.

به همین دلیل خانم وانگ سکان هدایت اچ‌تی‌سی را در دست گرفت و حالا اعتقاد دارد HTC 10 می‌تواند اوضاع مناسب را برای این شرکت بازگرداند. بسیاری سیاست‌های نامناسب چو را دلیل عدم موفقیت اچ‌تی‌سی دانسته و جدا شدن تیم قدرتمند طراحی HTC One M7 را نیز از مهلک‌ترین ضربه‌ها به پیکره این شرکت عنوان می‌کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32634 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1395/04/03 تعداد مشاهده: 2095
سافت گذر