کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316253 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بررسی افزایش سرعت و کاهش تعرفه GPRS

مديرکل روابط عمومي شرکت مخابرات گفت: همراه اول درحال بررسي افزايش سرعت استفاده از اينترنت از طريق تلفن همراه است.

داوود زارعيان در گفت وگو با موبنا اظهار داشت: شرکت ارتباطات سيار دولتي قصد دارد با افزايش پهناي باند سرعت سرويس gprs را چهار برابر کند. وي با اشاره به اينکه استفاده از امکانات ارتباطي مناسب، مهمترين سياست همراه اول محسوب مي شود، گفت: با برآورد ميزان ثبت نام ها و تقاضاي استفاده از gprs سرعت اين سرويس افزايش پيدا مي کند. وي گفت: افزايش سرعت gprs به زودي و در اولين فرصت انجام مي شود.وي درباره کاهش تعرفه استفاده از اين سرويس گفت: مخابرات افزايش تعرفه هاي سرويس هاي مخابراتي را دنبال نمي کند وکاهش تعرفه gprs نيز در دستور کار همراه اول قرار دارد.

اختلال پيامک هاي همراه اول ارتباطي به ساير اپراتورها ندارد

اختلال در ارسال و دريافت پيام کوتاه مشترکان همراه اول در ايام نوروز ارتباطي به ساير اپراتورهاي تلفن همراه ندارد.

محمد حسين فلاح اصغري با بيان اين مطلب اظهار داشت: شبکه ارتباطات سيار بزرگترين شبکه تلفن همراه در کشور است واپراتورهايي که متمايلند به اين شبکه وصل شوند بايد خودشان را با شبکه همراه اول تطبيق دهند.

وي با متعادل دانستن ترافيک ارسال پيام کوتاه شبکه همراه اول گفت: هيچ مشکلي درخصوص ارسال و دريافت پيام کوتاه وجود ندارد و تمامي ده سوئيچ همراه اول فعال بوده و ترافيک شبکه مديريت مي شود. فلاح اصغري با اشاره به اينکه در حدود 75 درصد از عدم ارسال پيامک ها به رفتار مشترک مربوط است، گفت: در دسترس نبودن مشترک، پر بودن حافظه گوشي، تنظيمات اشتباه و ساير مسائل مرتبط از دلايل نرسدن پيام کوتاه مشترک به مقصد است.

بالا بودن تعرفه باعث خارج شدن شرکت هاي قانوني شده است

رييس انجمن صنفي فروشندگان سيم کارت، گوشي تلفن همراه گفت: بالا بودن تعرفه واردات گوشي تلفن همراه باعث شده تا در سالجاري برخي از شرکت هاي صاحب نام از دور بازار تلفن همراه خارج شوند.

افشار فروتن لاريجاني با بيان اين مطلب افزود: بالا بودن تعرفه تنها به افزايش بي رويه قاچاق اين کالاي ارتباطي کمک مي کند؛ چرا که نياز 46 ميليون مشترک سيم کارت را قاچاقچيان تامين مي کنند.

وي افزود: در شرايط فعلي که بازار تلفن همراه در اختيار قاچاقچيان قرار دارد، اشباع بازار تلفن همراه و در پي آن رکود اقتصاد جهاني باعث شده تا بازار تلفن همراه بيش از پيش آشفته باشد.

لاريجاني با اشاره به متوقف شدن تعطيلي برخي از شرکت هاي واردکننده قانوني گوشي موبايل خاطر نشان کرد: عدم کاهش تعرفه 25 درصدي گوشي تلفن همراه، باعث شده است تا برخي از شرکت هاي اصلي واردکننده اين کالاي ارتباطي فعاليت خود را متوقف کنند.

وي ادامه داد: به دليل عدم نظارت بر واردات ، برخي از فعالان غيرقانوني حاضرند با حداقل سود به رقابت با فعالان قانوني بپردازند و اين دليل نيز منجر به حضور کمرنگ شرکت هاي قانوني شده است.

لاريجاني با اشاره به رکود فعلي بازار سيم کارت نيز تصريح کرد: اشباع بازار سيم کارت دليل اصلي رکود بازار اين کالاي ارتباطي شده است به طوري که از چند ماه گذشته تاکنون شاهد کمترين نوسان قيمتي در سيم کارت هاي موجود در بازار شده ايم.

ارسال mms توسط رومرهاي همراه اول بررسي مي شود

رييس هيات مديره شرکت ارتباطات سيار از بررسي فني ارسال mms توسط رومرهاي (مشترکاني که از سرويس رومينگ استفاده مي کنند) همراه اول خبر داد.

حميد رضا نيکوفر اظهار داشت: در حال حاضر رومرهاي فعال همراه اول تنها مي توانند از سرويس مکالمه و پيام کوتاه استفاده کنند.

وي با اشاره به اينکه تمامي ملاحظات فني اين پروژه توسط همراه در حال بررسي است، گفت: اين شرکت درصدد است تا تمامي رومرهاي همراه اول که سرويس mms آنها فعال بوده بتوانند از اين سرويس هم استفاده کنند.

نيکوفر ادامه داد: همچنين چنانچه متقاضيان استفاده از اين سرويس به حد نصاب برسد، همراه اول امکان ارسال mms را به ساير اپراتورها فراهم مي کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 327 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: دنیای اقتصاد تاریخ خبر: 1388/01/30 تعداد مشاهده: 1291
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر