کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316285 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ام اس آی کارت گرافیک اورکلاک شده RX 460 را عرضه کرد

MSI کارت گرافیک اورکلاک شده Radeon RX 460 را عرضه کرد. این کارت گرافیک تنها به یک فن مجهز بوده و همچنین از ۲ گیگابایت حافظه GDDR5 بهره می‌برد.

ام اس آی کارت گرافیک اورکلاک شده RX 460 را عرضه کرد

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛در صورتی که علاقمند به اخبار سخت‌افزار کامپیوتر باشید می‌دانید که AMD به تازگی کارت گرافیک RX 460 را عرضه کرده و همچنین شرکای این کمپانی نیز مانند ایسوس، گیگابایت، سافایر، پاورکالر و XFX اعلام کرده‌اند که قصد دارند نسخه‌ای از این پردازنده قدرتمند گرافیکی را ساخته و عرضه کنند.

هرچند موضوعی که جالب به نظر می‌رسد این است که ام‌اس‌آی با وجود اینکه یک نسخه از این کارت گرافیک را ساخته، اما بی‌سر و صدا آن را عرضه کرده و قصدی برای رونمایی از محصول جدید خود نداشته است.

البته از قبل انتظار می‌رفت که ام‌اس‌آی نسخه‌ای از کارت گرافیک RX 460 را بسازد. این کمپانی برای مدت طولانی است که به عنوان شریک تجاری ای‌ام‌دی محسوب شده و معمولا هر بار چندین نسخه مختلف از جدیدترین پردازنده‌های گرافیکی این کمپانی را تولید و روانه‌ی بازار می‌کند.

هرچند در مورد کارت گرافیک RX 460 گویا اوضاع متفاوت است و MSI قصد انتشار بیانیه مطبوعاتی را نداشته و تنها به قرار دادن مشخصات کارت گرافیک RX 460 در وب‌سایت رسمی خود اکتفا کرده است.

طبق اطلاعاتی که در سایت رسمی MSI قرار گرفته کارت گرافیک RX 460 اورکلاک شده و همچنین مجهز به تنها یک فن خنک‌کننده است. آنچه AMD برای کارت گرافیک جدیدش در نظر گرفته بود سرعت کلاک ۱۲۰۰ مگاهرتزی بوده که MSI این سرعت کلاک را به ۱۲۱۰ مگاهرتز رسانده است.

میزان حافظه نیز در کارت گرافیک RX 460 دست نخورده باقی مانده و از ۲ گیگابایت حافظه با سرعت حافظه‌ ۷۰۰۰ مگاهرتزی بهره خواهد برد. هنوز مطمئن نیستیم که آیا نسخه ۴ گیگابایتی این کارت گرافیک عرضه خواهد شد یا خیر ولی در حال حاضر تنها نسخه ۲ گیگابایتی در سایت ام‌اس‌ای ثبت شده است.

با این وجود مسئولین MSI اعلام کرده‌اند که یک مدل دیگر از کارت گرافیک RX 460 عرضه خواهد شد که به نظر می‌رسد این نسخه در واقع مدل گیمینگ این کارت گرافیک بوده و احتمال می‌رود از ۴ گیگابایت رم بهره ببرد.

نام کارت گرافیک MSI Radeon RX 460 2G OC
واحد پردازش گرافیکی Radeon™ RX 460
رابط اتصال PCI Express x16 3.0
سرعت کلاک ۱۲۱۰ مگاهرتز
مقدار حافظه ۲۰۴۸ مگابایت
نوع حافظه GDDR5
رابط حافظه ۱۲۸ بیتی
سرعت کلاک حافظه ۷۰۰۰ مگاهرتز
خروجی DisplayPort (version 1.4 Ready) / HDMI (version 2.0b) / DL-DVI-D
تعداد نمایشگر قابل اتصال ۲ عدد
پشتیبانی از HDCP Y
نسخه DirectX ۱۲
نسخه OpenGL ۴.۵
تکنولوژی استفاده از چند GPU Crossfire
ابعاد کارت گرافیک ۱۷۲ در ۱۱۷ در ۳۳ میلی‌متر
وزن کارت گرافیک ۳۴۴ گرم
توان مصرفی ۸۴ وات
PSU مورد نیاز ۴۰۰ وات
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33242 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/05/20 تعداد مشاهده: 2422
سافت گذر