کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316227 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اولین رایانه اپل حراج شد

به گزارش سافت گذر به نقل ازاتاق خبر؛ گلن و شانون دلیمور،‌ بنیان‌گذاران شرکت محصولات زیبایی گلام‌گلو، رایانه "اپل 1" را که احتمالا نخستین مدل در سال 1976 بوده، در یک حراج آنلاین خریداری کردند.

ارزش اولیه این رایانه یک میلیون دلار تخمین زده شده بود اما در نهایت به پیشنهاد 815 هزار دلار فروش رفت.

تاریخ‌دانان زمان ساخت این رایانه را تابستان 1976 محاسبه کرده و آن را یکی از نخستین ماشین‌های اپل 1 نامیده‌اند. آن‌ها توانستند دست‌خط دانیل کوتکه، دوازدهمین کارمند اپل را روی نوار کاستی که سیستم‌عامل رایانه را اجرا می‌کرد، شناسایی کنند.

با نظر گرفتن اینکه کوتکه کمی پس از بنیان گذاشته شدن شرکت اپل در سال 1976 و در زمان تعطیلات تابستانی برای این شرکت کار می‌کرد، تاریخ‌شناسان دریافتند که این رایانه احتمالا نخستین رایانه‌ اپل بوده است.

باورها بر این است که در حال حاضر حدود 60 تا 70 رایانه اپل و تعداد بی‌شماری تقلبی وجود دارد که تنها تعداد معدودی از تاریخ‌شناسان اپل می‌توانند تقلبی بودن آن‌ها را تشخیص دهند.

گفته می‌شود این رایانه از ویژگی‌های خاصی برخوردار است که از آن جمله می‌توان به اجزایی اشاره کرد که استیو جابر، بنیان‌گذار اپل به شخصه آنها را آزمایش کرد تا هزینه‌های رایانه کاهش یابد.

این رایانه در اصل یک صفحه به همراه اجزایی است که به کاربران اجازه می‌دهد عملکردهای پایه مانند پردازش کلمه را انجام دهند. از این رایانه پیش از این برای ساخت برنامه زبان اسپانیایی به منظور کمک به یادگیری صحبت کردن به این زبان استفاده شده بود.

 

اولین رایانه اپل حراج شد

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33525 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: اتاق خبر24 تاریخ خبر: 1395/06/07 تعداد مشاهده: 2166
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر