کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316226 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپل ناخواسته نام‌های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را تأیید کرده است!

فرداشب اپل مراسمی را برای رونمایی از محصولات جدید خود تدارک دیده است. می‌توان با درصد بالایی حدس زد که این مراسم برای معرفی آیفون‌های تازه است و حال خود اپل به صورت اتفاقی این قضیه را تایید کرده است. طبق پست یکی از کاربران Reddit اپل در ساعت‌های اخیر در نسخه هنگ‌کنگ سایت خود به صورت اتفاقی تایید کرده که دو آیفون تازه را معرفی خواهد کرد و این دو آیفون iPhone 7 و iPhone 7 Plus نام خواهند داشت.


Apple iPhone Names 72

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ این کاربر Reddit هنگامی که در حال گشت و گذار در قسمت لوازم جانبی بوده است، ادعا کرده که در لیست دستگاه‌ها نام دو آیفون جدید را دیده است و سریع این اتفاق را ثبت کرده است. البته این دو نام سریعا از روی سایت حذف شده‌اند اما همانگونه که گفتیم این کاربر سریعا یک اسکرین‌شات از صفحه سایت گرفته و اگر دقت کنید در قسمت میانی سمت چپ سایت می‌توانید نام این دو محصول را ببینید.

Apple iPhone Names 7

تیم اپل در لحظات آخر مداوما در حال طراحی سایت برای عرضه نسخه‌ی جدید هستند و می‌توان انتظار داشت که چنین اتفاقات و اشتباهاتی رخ دهد. گرچه طی ماه‌های اخیر شایعات و اخبار و تصاویر فراوانی از این محصولات جدید به بیرون درز کرده در حدی که چندین تصویر کاملا واضح و چندین گزارش کامل از مشخصات این محصولات بر روی فضای مجازی منتشر شده است.

همچنین به گونه‌ای طعنه‌آمیز است که نام این دو محصول در قسمت لوازم جانبی آن هم بخش لوازم پخش صدا دیده شده است. اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‌دانید که اپل قصد دارد جک 3.5 میلیمتری آیفون را برداشته و شاید هدفون‌هایی بی سیم را عرضه کند و شاید نیز پورت کانکتور لایتنینگ را جایگزین جک هدفون کند.

اپل چندی پیش کمپانی Beats را خریداری کرد و به نظر می‌رسد از آن موقع در فکر این بوده که حرکتی تازه در صنعت سخت‌افزار مربوط به صدا بکند.این حرکت اپل بسیاری حرکتی عجیب است. از طرفی دیگر شاهد سیم‌های طولانی نخواهیم بود و با مشکلاتی همچون خرابی و کثیفی سیم و یا حتی مشکلاتی کوچک مانند گره خوردن سیم هدفون مواجه نخواهیم شد که بسیار خوب است، اما از طرفی شما دیگر قادر نخواهید بود تا محصولاتی که از گذشته داشتید را استفاده کنید، مگر اینکه تبدیلی تولید شود برای تبدیل پورت لایتنینگ به جک هدفون، که این قضیه به سیاست انحصارطلبانه اپل کمک بسیاری خواهد کرد و طبیعتا فروش محصولاتش را بیشتر خواهد کرد.

باید تا فرداشب منتظر بود تا ببینیم اپل چه نقشه‌ای برای بازار آیفون‌هایش طراحی کرده است. فرداشب با فارنت همراه باشید تا اخبار مربوط به محصولات جدید اپل را برایتان شرح دهیم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33648 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1395/06/17 تعداد مشاهده: 1666
سافت گذر