کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بدنه نسخه Jet Black آیفون ۷ به راحتی خش می‌افتد!

آیفون 7 در مدل‌های مختلفی روانه بازار خواهد شد که نسخه jet Black این گوشی طراحی زیبا و دلفریبی دارد؛ اما بدنه این مدل Jet Black آیفون 7 به راحتی خش می‌افتد.


iphone-7-jet-black-scratch

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ آیفون‌های 7 و 7 پلاس پس از مدت‌ها مخفی‌ کاری، از جانب اپل به صورت رسمی رونمایی شدند، این گوشی‌های تراز اول که در نقاط مختلف دنیا طرفداران سینه‌ چاک زیادی دارند در کنار مشخصات چشمگیر سخت‌افزاری، شاهد رنگ‌بندی جدیدی به نام Jet Black نیز از جانب اپل هستند. اپل مدعی است ظاهر زیبا و دلفریب آیفون‌های ۷ مدل Jet Black این شرکت به این راحتی ها به دست نیامده و بدنه این آیفون‌ها ۹ مرتبه الکترولیز شده و در نهایت صیقل یافته‌اند.

در کنار تمامی این موارد، از قرار معلوم بدنه گوشی مدل Jet Black آیفون ۷، در مقابل خش افتادن، مقاوم نیست و به راحتی خش می‌افتد. اپل در این زمینه پس از رونمایی این گوشی‌ها در وب‌سایت رسمی خود اعلام کرد اگر از آن دسته کاربرانی هستید که به حفظ ظاهر گوشی هوشمند خود اهمیت زیادی می‌دهید، توصیه می‌شود در حین استفاده از آیفون ۷ مدل jet Black حتما این گوشی را در قاب‌های محافظ قرار دهید.

با این حساب باید گفت متاسفانه چاره‌ای نیست به غیر از اینکه کاربران از طراحی زیبای آیفون ۷ مدل Jet Black چشم بپوشند و گوشی را در قاب‌های محافظ قرار بدهند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33668 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1395/06/18 تعداد مشاهده: 2176
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1395/06/20 11:52
اینکه در وب سایت اپل راهنمایی شده "ممکن است در استفاده روزمره خش های ریز روی آن پدیدار شوند" با تیتر "بدنه نسخه Jet Black آیفون ۷ به راحتی خش می‌افتد!" تعبیر شده جای بسی شگفتی دارد! گوشی که هنوز وارد بازار نشده و مدتی در دست افراد نبوده تا مشخص شود میزان تحمل پذیری آن چقدر است، چگونه به راحتی خش می‌افتد!؟
ناشناس 1395/06/20 09:40
اینکه در وب سایت اپل راهنمایی شده "ممکن است در استفاده روزمره خش های ریز روی آن پدیدار شوند" با تیتر "بدنه نسخه Jet Black آیفون ۷ به راحتی خش می‌افتد!" تعبیر شده جای بسی شگفتی دارد! گوشی که هنوز وارد بازار نشده و مدتی در دست افراد نبوده تا مشخص شود میزان تحمل پذیری آن چقدر است، چگونه به راحتی خش می‌افتد!؟