کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316137 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مدیرعامل Salesforce تصاحب توییتر را رد کرد

پس از انتشار اخباری در مورد کنار کشیدن اپل، گوگل و والت دیزنی از تصاحب توییتر، حال مدیرعامل Salesforce نیز خرید این کمپانی را رد کرده است.

مدیرعامل Salesforce تصاحب توییتر را رد کرد

به نظر می‌رسد توییتر نمی‌تواند تا پیش از کنفرانس مربوط به ارائه‌ی گزارش مالی سه ماهه‌ی سوم خود، در مورد واگذاری این کمپانی تصمیم بگیرد، چراکه پس از گوگل، والت دیزنی و اپل، Salesforce نیز از قید تصاحب توییتر گذشت. فایننشال تامیز با انتشار گزارشی که برگرفته از سخنان مارک بنیوف، مدیرعامل سیلزفورس بود، بنیوف به این نکته اشاره کرده که توییتر گزینه‌ی مناسبی برای این کمپانی نیست.

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛ با وجود عضویت جک دورسی، مدیرعامل توییتر در هیئت مدیره‌ی والت دیزنی، مطرح شدن نام این کمپانی به عنوان یکی از خریداران احتمالی توییتر چندان تعجب برانگیز نیست. با وجود کنار کشیدن والت دیزنی، این دو کمپانی همچنان همکاری نزدیکی را با یکدیگر دارند، بطوریکه می‌توان تصور کرد که والت دیزنی درصدد محکم کردن سرویس سرگرمی و ورزشی خود از طریق توییتر است. از جمله‌ی برندهای والت دیزنی در این دو حوزه می‌توان به ESPN و ABC اشاره کرد.

براساس شنیده‌ها مدیرعامل سیلزفورس از سوی سهامداران بازخواست شده است. سهامداران از مدیرعامل پرسیده‌اند که چرا یک کمپانی فعال در حوزه‌ی فروش نرم‌افزار باید در پی خرید یک کمپانی اینترنتی باشد.

توییتر در نظر دارد تا در مورد فروش تا ۲۷ اکتبر یا ۶ آبان که مصادف با انتشار گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی سوم این کمپانی است، تصمیم بگیرد. حال به نظر می‌رسد توییتر با توجه به کنار کشیدن همه‌ی خریداران، طی این مراسم دلایل استقلال و عدم فروش را تشریح خواهد کرد.

توییتر با وجود داشتن بیش از ۳۱۳ میلیون کاربر فعال ماهیانه، همچنان قادر به درآمدزایی از این تعداد کاربر بصورتی که باید نیست.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 34066 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/07/24 تعداد مشاهده: 1677
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر