کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 734061386 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316125 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

هزینه 2 گیگابایت اینترنت رایگان در سرشماری اینترنتی را دولت نمی پردازد

شرکت کنندگان در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن، به پیشنهاد مرکز آمار ایران از 2 گیگابایت اینترنت رایگان تشویقی بهره مند خواهند شد؛ وعده ای که شخص وزیر ارتباطات طی بازدید خود از این مرکز بر پیگیری آن تاکید داشت.

هزینه 2 گیگابایت اینترنت رایگان شرکت کنندگان در سرشماری اینترنتی را دولت نمی پردازد

به گزارش سافت گذر و به نقل ازتک شات؛ با این حال اعلام این بسته ی تشویقی برای جلب هرچه بیشتر حمایت کاربران از سرشماری اینترنتی از همان ابتدا با اظهار بی اطلاعی برخی ارائه دهندگان اینترنت همراه شد و کاربران را نیز پیرامون نحوه ی دریافت آن با سردرگمی مواجه کرد.

 

تا اینکه روز گذشته سخنگوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از ابلاغ روش احتساب این 2 گیگابایت اینترنت رایگان به سرویس دهندگان اینترنت خبر داد و در این خشصوص اظهار داشت: «هفته ی گذشته فرآیند محاسبه ی این سرویس تشویقی به اپراتور های اینترنت ابلاغ شد و به نظر می رسد به زودی این هدیه که اینترنت ۲ گیگابایتی است، به کاربران تعلق گیرد».

 

طرح سرشماری اینترنتی از سوی کاربران با استقبال زیادی مواجه شده و طبیعی است که با این اوصاف، 2 گیگابایت اینترنت رایگان به ازای هر خانوار هزینه ی گزافی روی دست ارائه دهندگان سرویس اینترنت می گذارد. حال ابعاد تازه ای از این موضوع روشن شده که نشان می دهد ظاهراً دولت قصد ندارد برای جبران این هدیه، منابعی در نظر بگیرد که به این ترتیب شرکت های ارائه دهنده ی اینترنت باید خودشان آن را متقبل شوند. 

 

تا همین دیروز شاید گمان بر این بود که دولت قصد دارد هزینه ی حجم های رایگان مورد بحث را به شرکت های اینترنتی بپردازد اما اظهارات تازه ی مدیرعامل شرکت اینترنتی شاتل که 2 گیگابایت اینترنت هدیه ی کاربران شرکت کننده در سرشماری را به آنها اختصاص داده خلاف این موضوع را ثابت کرده است.

 

احمدرضا نخجوانی اقدام شرکت خود در خصوص تعیین بازه ی زمانی مشخص برای استفاده از اینترنت تشویقی سرشماری را کاملاً داوطلبانه عنوان کردشه و افزوده است: «برای تشویق کاربران به ثبت‌ نام اینترنتی در طرح ملی سرشماری که منافع ملی به دنبال دارد، به شکل کاملاً داوطلبانه مزایایی از جمله هدیه ی ترافیک رایگان برای کاربران خود در نظر گرفته ایم».

 

وی در ادامه اذعان داشته برای در اختیار گذاشتن این مزایا به کاربران خود، هیچ کمکی از سوی دولت یا نهاد های ذیربط دریافت نکرده و شاتل این حرکت را در راستای مسئولیت‎ اجتماعی مجموعه ی خود تعریف کرده است. 

 

لازم به ذکر است خانوار های ایرانی تا فردا بیست و هفتم مهر ماه فرصت دارند از طریق این سامانه به صورت اینترنتی در طرح ملی سرشماری عمومی نفوس و مسکن مشارکت داشته باشند. طبیعی است پس از پایان مدت مذکور، مرحله ی مراجعه ی حضوری مامورین سرشماری آغاز خواهد شد. 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 34143 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: تک شات تاریخ خبر: 1395/07/27 تعداد مشاهده: 2527
سافت گذر