کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316264 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با این ابزار رایگان با بدافزارهای باج‌گیر مقابله کنید

باج‌افزارها، برنامه‌های تهاجمی هستند که پس از آلوده‌کردن کامپیوتر کاربران، تمام یا بخشی از اطلاعات هارددیسک را قفل یا رمزگذاری کرده و مبلغی را برای بازکردن این قفل از کاربران دریافت می‌‌کنند. مدت زیادی است که شرکت‌های امنیتی کار بر روی نرم‌افزارهای ضد باجگیر را آغاز کرده‌اند. جدیدترین محصول تلاش شرکت‌های امنیتی، ابزاری رایگان است که امکان دسترسی به داده‌های قربانیان باج‌افزارها را فراهم می‌کند.


ماهنامه شبکه: با این ابزار رایگان با بدافزارهای باجگیر مقابله کنید

به گزارش سافت گذر و به نقل ازمجله شبکه؛ سه ابزار اصلی ضدباج‌گیری عرضه شده در این سایت CoinVault، WildFire و Shade نام دارند. در حال حاضر، تعداد این ابزار به پنج مورد می رسد که دو ابزار دیگر، RannohDecryptor و RakhniDecryptor نام دارند. این ابزار در قالب طرحی موسوم به No More Ransom طراحی شده و از سه ماه قبل با همکاری پلیس هلند، یوروپول، اینتل و کاسپراسکای در دسترس کاربران اینترنت قرار گرفته است. در دو ماه اول عرضه ابزار مذکور، بیش از ۲۵۰۰ نفر از آنها برای قفل گشایی از داده‌های قفل‌شده خود استفاده کرده‌اند و از باج‌دادن به هکرها رهایی یافته‌اند.

به گزارش سافت گذر و به نقل ازمهر، استیون ویلسون، رئیس مرکز ضدجنایت اروپا در این خصوص می‌گوید: «علیرغم چالش‌های فزاینده، این ابتکار عمل نشانگر رویکرد هماهنگ اتحادیه اروپا برای مقابله با جرائم سایبری با تمرکز بر بازدارندگی و افزایش آگاهی است.»

براساس آمار موجود، بیش از 70 درصد دولت‌های عضو اتحادیه اروپایی تحقیقاتی در مورد حملات بدافزاری به عمل آورده‌اند و این تهدید را مهم‌ترین تهدید فضای مجازی بر ضد شهروندان خود تلقی می‌کنند.  طبق اطلاعات منتشر شده، استفاده از این ابزار رایگان هکرهای باج‌گیر را از ۱.۳۵ میلیون یورو درآمد محروم کرده است. این ابزار ضد‌باج‌گیر در نشانی nomoreransom.org قابل دسترس و استفاده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 34174 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: مجله شبکه تاریخ خبر: 1395/07/29 تعداد مشاهده: 2749
سافت گذر
نظرات بینندگان

زهرا آيت 1395/08/01 13:51
با سلام.
اتفاقا یک ماه پیش سیستم منم به باج افزار دچار شده.
خیلی در اینترنت تحقیق کردم و تلاش کردم و بالاخره با یک نفر تماس گرفتم.
ایشون برنامه ای رو معرفی کردن و فرمودن اطلاعات در سیستم وجود داره و از طریق تنظیمات بایوس میشه اطلاعات رو برگردوند حتی اگه چند ماه ازش گذشته باشه.
حالا من چون به این تنظیمات تخصصی و بوت کردن سیستم وارد نبودم نتونستم انجامش بدم.lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung