کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316162 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت با افزایش فروش، سهم اپل را تصاحب می کند

مایکروسافت اعلام کرده که شاهد افزایش ۳۸ درصدی فروش تبلت‌هایش در تابستان سال جاری بوده که نتیجه‌ی آن درآمد ۹۲۶ میلیون دلاری است.

مایکروسافت با افزایش فروش تبلت هایش، سهم اپل را در این حوزه تصاحب می کند

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛ مایکروسافت اعلام کرده که فروش تبلت‌های این کمپانی طی تابستان سال جاری میلادی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از ۳۸ درصد افزایش پیدا کرده است. ردموندی‌ها در طول سه ماهه‌ی سوم سال جاری میلادی به واسطه‌ی سرفیس بوک و سرفیس پرو ۴ فروش بسیار خوبی را تجربه کرده‌‌اند، بطوریکه درآمد حاصل از فروش این تبلت‌ها بیش از ۹۲۶ میلیون دلار اعلام شده است. مایکروسافت سال گذشته درآمدی ۶۷۲ میلیون دلاری کسب کرده بود که نشان از افزایش ۲۵۴ میلیون دلاری دارد. این کمپانی جزئیاتی را در مورد تعداد تبلت‌های به فروش رفته، ارائه نکرده است.

به نظر می‌رسد کاهش سهم اپل از بازار تبلت‌ها به معنای به دست گرفتن بازار توسط مایکروسافت است، چراکه با کاهش فروش تبلت‌های اپل میزان فروش تبلت‌های مایکروسافت افزایش پیدا می‌کند. اپل در ماه جولای اعلام کرد که میزان درآمد کسب شده از فروش تبلت‌هایش طی فصل دوم سال جاری بیش از ۷.۴ درصد افزایش پیدا کرده است، حال آنکه میزان فروش این کمپانی با کاهش ۹ درصدی به ۹.۹۵ میلیون دستگاه رسیده که دهمین فصل متوالی از کاهش ادامه‌دار فروش آیپد را رقم زده است.

اپل گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۶ را طی کنفرانسی که بامداد سه شنبه برگزار می‌شود، اعلام خواهد کرد. گمانه‌ها نشان از این دارد که اپل در فصل تابستان موفق به فروش ۹.۱ میلیون دستگاه آیپد شده است. تحلیل‌گران وال استریت در انتظار افزایش درآمد کسب شده به میزان ۱.۳ درصد و رسیدن به ۴.۳ میلیارد دلار هستند.

مایکروسافت با انتشار گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی سومش از درآمد ۲۲.۳۳ میلیارد دلاری خبر داده که بالاتر از برآوردهای وال استریت با پیش‌بینی درآمد ۲۱.۷۱ میلیارد دلاری است. پس از انتشار گزارش مالی مایکروسافت، ارزش سهام این کمپانی بیش از ۵.۵ درصد افزایش پیدا کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 34178 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/08/01 تعداد مشاهده: 2056
سافت گذر