کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سرویس وان‌درایو مایکروسافت قربانی شد!

هکرها در دنیای سایبری همواره به دنبال راه‌های جدیدی هستند تا کاربران را متقاعد سازند به بازدید از سایت‌های مخرب پرداخته یا فایل‌های آلوده را دانلود کنند. اما این مرتبه آن‌ها ترجیح داده‌اند از اعتبار مایکروسافت و سرویس کلاود این شرکت یعنی وان‌درایو استفاده کنند. به امید این‌که به لینک‌های مخرب خود یک وجه قانونی دهند.

سرویس وان‌درایو مایکروسافت قربانی شد!

به گزارش سافت گذر و به نقل ازمجله شبکه؛ شرکت امنیتی Forcepoint گزارش کرده است که موج جدیدی از حملات را شناسایی کرده که از سرویس تجاری وان‌درایو مایکروسافت موسوم به OneDrive for Business استفاده می‌کند. به طوری که مجرمان سایبری بدافزارهای خود را روی سرویس ردموندی‌ها میزبانی کرده و در ادامه لینک‌هایی را به ایمیل‌هایی که برای قربانیان خود ارسال می‌کنند ضمیمه می‌کنند. از آن‌جایی که این دامنه مایکروسافت است، هکرها انتظار دارند قربانیان به لینک‌ها اعتماد کنند و فایل‌های مخرب را دانلود کنند. به طوری که در نهایت سیستم کابران آلوده شود. آن‌گونه که کارشناسان امنیتی گزارش کرده‌اند، بیشتر ضمیمه‌های میزبانی شده روی وان‌درایو ویژه کسب‌وکارها بدافزارهایی از خانواده Dridex و Ursnif هستند. ضمیمه‌ها معمولا در قالب فایل‌های اجرایی یا فایل‌های آرشیو که شامل دانلودکننده جاوااسکریپت هستند برای قربانیان ارسال می‌شوند. گزارش‌ها نشان داده‌اند این حملات عمدتا شهروندان ساکن استرالیا و انگلستان را هدف خود قرار داده‌اند.

ForcePoint گفته است: «تا به این لحظه به درستی مشخص نیست، هکرها چگونه موفق شده‌اند حساب‌های وان‌درایو ویژه کسب‌وکارها را در معرض تهدید قرار دهند. اما مکانیزمی که به آن‌ها کمک کرده است به وان‌درایو وارد شوند خطرناک است. به دلیل این‌که آن‌ها نه تنها این توانایی را دارند تا ایمیل‌های آلوده به لینک‌های مخرب را برای کاربران ارسال کنند، بلکه این توانایی را نیز دارند تا حساب‌های تجاری دیگر موجود در وان‌درایو را نیز هدف خود قرار دهند. هکرها بر مبنای نوع اطلاعات و داده‌هایی که شرکت‌ها و افراد در این حساب‌ها قرار داده‌اند، این توانایی را دارند تا به اطلاعات شخصی دست پیدا کنند. در نتیجه ضروری است صاحبان این گونه حساب‌ها با دقت و حساسیت بیشتری با این مسئله برخورد کرده و سعی کنند تا حد امکان امنیت اطلاعات خود را افزایش دهند.»

کاربرانی که ایمیل‌های این چنینی را دریافت کرده‌اند باید مراقب باشند و تحت هیچ شرایطی نه بر روی لینک‌های درون ایمیل کلیک کنند و نه اقدام به دانلود کردن محتوای ایمیل کنند. اگر تنها دو بدافزاری که به آن‌ها اشاره شد در وان‌درایو قرار داشته‌اند آنتی‌ویروس‌های رایج قادر به شناسایی آن‌ها هستند. با این وجود سعی کنید تا حد امکان ضمیمه‌هایی که از جانب حساب‌های وان‌درایو برای شما ارسال می‌شوند را باز نکنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 34669 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: مجله شبکه تاریخ خبر: 1395/09/09 تعداد مشاهده: 2205
سافت گذر