کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316127 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

چگونه از شبکه وای‌فای خود محافظت کنیم؟

امنیت نامناسب برای شبکه‌ی Wi-Fi خانگی مثل باز گذاشتن قفل در خانه‌تان هنگام مسافرت است. البته که ممکن است این وضع هفته‌ها ادامه پیدا کند و اتفاق بدی نیافتد، اما یک غریبه می‌تواند روی تختتان بخوابد، از غذاهای یخچالتان استفاده کند و تلویزیون جدیدتان را بدزدد. حفاظت از شبکه‌ Wi-Fi از افتادن اطلاعات شخصیتان در دست افراد غیرقابل اعتماد جلوگیری می‌کند و بر خلاف تصور برخی افراد آنقدرها هم کار مشکلی نیست.

رمزعبور پیش‌فرض را تغییر دهید

به گزارش سافت گذر و به نقل ازنت نوشت؛ بعضی از تولیدکنندگان روتر اسم شبکه و رمزعبور ادمین استاندارد دارند و بعضی این اطلاعات را روی هر دستگاه چاپ می‌کنند. ترکیب دقیق این می‌تواند از دستگاهی به دستگاه دیگر متفاوت باشد، اما با این حال یک هکر به آسانی با یک جستجوی ساده در اینترنت می‌تواند به آن دسترسی پیدا کند. هنگامی که شبکه‌تان را تنظیم می‌کنید، SSID را به اسمی که برای خودتان به آسانی قابل تشخیص است تغییر دهید و رمزعبوری قوی انتخاب نمایید. این اولین و مؤثرترین قدم برای دفاع در برابر هکرها است.

SSID شبکه را پنهان نکنید

روتر شما به طور پیش‌فرض اسم شبکه را در فضای اطراف نمایان می سازد تا دستگاه‌ها بتوانند آن را تشخیص بدهند و به شبکه متصل شوند. اما بر خلاف باور عمومی، غیر فعال کردن این امکان از دسترسی هکرها به شبکه شما جلوگیری نمی‌کند. با این کار شما تنها شبکه را پنهان می‌کنید و در صورتی که تنظیمات امنیتی دیگری وجود نداشته باشد، شبکه در برابر حملات آسیب‌پذیر خواهد بود. در حقیقت غیرفعال کردن نمایش SSID ممکن است در بعضی سیستم‌ها باعث اختلال شود.

فایروال را فعال کنید

فایروال روتر مثل یک نگهبان از شبکه و ترافیک روتر محافظت می‌کند. اشتراک فایل و اشتراک پرینتر را در تنظیمات فایروال غیرفعال کنید. Stealth Mode یا حالت پنهان روتر را فعال نمایید تا ترافیک ICMP مسدود شود. با این کار هکرها نمی‌توانند به اطلاعات شما دست پیدا کنند یا شبکه را برای نقاط ضعف در تنظیمات بررسی نمایند. بهترین راه برای اطمینان از عملکرد فایروال این است که به آن نفوذ پیدا کنید. برای این کار می‌توانید از ShieldsUP! یا نرم‌افزارهای مشابه استفاده کنید.

میان‌افزار روتر را به طور مرتب به روز رسانی کنید

شرکت‌های تولید‌کننده با ارایه آپدیت‌های امنیتی، دستگاه‌ها را در برابر آسیب‌پذیری‌ها و تهدیدهای جدید امن نگه می‌دارند. در صورتی که روترتان از نرم‌افزاری برای آپدیت خودکار استفاده نمی‌کند، هر از چند گاهی سایت تولیدکننده را برای آپدیت‌های جدید چک کنید. این کار عملکرد روتر را در بهترین حالت نگه می‌دارد و مشکلات امنیتی جدید را از بین می‌برد.

نکات دیگر برای امنیت وای‌فای

  • از رمزعبورهای آسان و ضعیف مثل شماره تلفن یا تاریخ تولید و همچنین رمزعبوری بیش از حد پیچیده استفاده نکنید. همچنین می‌توانید از اپ‌های مدیریت پسورد روی موبایل استفاده کنید. به عنوان مثال اپلیکیشن LINKSYS Smart Wi-Fi امکانات متعددی برای تنظیمات امنیتی روتر های LINKSYS در اختیار قرار می گذارد.
  • آپدیت‌ها برای امنیت تمام دستگاه‌ها و نرم‌افزارها مهم هستند. مرورگر وب، فایروال کامپیوتر و آنتی ویروس خود را به روز نگه دارید.
  • از بین تمام استانداردهای رمزگذاری Wi-Fi، پروتکل امنیتی WPA2 امن‌ترین است.
  • یک شبکه مجزا برای مهمانان بسازید تا از دسترسی دیگران به شبکه اصلی و کامپیوترهای متصل به آن جلوگیری کنید. شبکه مهمان باید SSID و رمزعبوری متفاوت داشته باشد.
  • از فیلتر MAC address استفاده نکنید. این روش تنها به دستگاه‌هایی با MAC address ثبت شده اجازه دسترسی به شبکه را می‌دهد. این روش در نگاه اول به نظر امن می‌آید، اما جعل MAC address کار دشواری نیست و علاوه بر آن، این فیلتر می‌تواند باعث تاخیر و مشکلات اتصال در شبکه شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 34672 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: نت نوشت تاریخ خبر: 1395/09/09 تعداد مشاهده: 3282
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
 
 
 
نظرات بینندگان

فرزاد 1395/09/10 00:54
WPS رو توی مودم غیر فعال کنید ۹۹ درصد هک های ساده که همه دیگه با یه اپ انجام میدن غیر قابل اعمال میشه