کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9144 | مشاهده و دانلود: 733515965 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316085 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

گوگل بررسی های تقلبی را از پلی استور حذف می‌کند

پس از اعلام گوگل مبنی بر برخورد با اپلیکیشن‌هایی که آمار نصب تقلبی دارند، این کمپانی امروز اعلام کرده است بررسی‌های تقلبی را نیز از سطح پلی استور حذف می‌کند.

گوگل بررسی های تقلبی را از پلی استور حذف می‌کند

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛ در حال حاضر اپلیکیشن‌های بسیاری در پلی استور وجود دارد. همین امر باعث می‌شود در انتخاب گزینه مناسب مردد شویم. بسیاری از کاربران در این شرایط برای انتخاب اپلیکیشن مناسب بررسی‌ها و نظرات کاربران دیگر را مطالعه می‌کنند.

همین امر باعث شده است بعضی از توسعه‌دهندگان اپلیکیشن برای فروش محصولشان اقدام به ثبت بررسی‌ها و نظرات تقلبی کنند. این کار به حدی شایع شده که در نهایت گوگل نیز نسبت به آن واکنش نشان داده است.

به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک‌ شاهد حذف بررسی‌ها و امتیازات تقلبی از گوگل پلی استور خواهیم بود. این کمپانی امروز اعلام کرده است قصد دارد با اعمال تغییراتی، بتواند چنین بررسی‌هایی را بیابد.

چند هفته پیش گوگل اعلام کرد قصد دارد با اپلیکیشن‌هایی که با تقلب میزان آمار نصب برنامه را افزایش داده‌اند، برخورد کند. امروز هم گوگل گفته است قصد دارد بررسی‌های تقلبی یا بررسی‌های افرادی را که بابت ثبت آن‌ها پول دریافت کرده‌اند، از پلی استور حذف کند. البته این کمپانی اعلام نکرده است چگونه می‌خواهد این بررسی‌ها را شناسایی و حذف کند.

گوگل همچنین به این موضوع اشاره کرده است که هرکدام‌ از اپلیکیشن‌های اندروید موجود در پلی استور باید قوانین را رعایت کنند. بنابراین تمام بررسی‌های موجود در پلی استور باید توسط کاربران واقعی نوشته شده باشند که اپلیکیشن را نصب و استفاده کرده‌اند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 34691 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/09/11 تعداد مشاهده: 1718
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر