کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316164 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

داستان مردی که از کارش متنفر بود ولی حالا موفق‌ترین استارتاپ را دارد!

انگیزه در کسب و کار از اهمیت زیادی برخوردار است، همچنین می‌توان گفت انگیزه نقش مهمی در موفقیت ما دارد. اگر علاقه و انگیزه کافی برای شروع یک کار وجود داشته باشد، دستیابی به موفقیت آسان‌تر خواهد شد و عملکرد بهتری خواهیم داشت، حتی اگر این انگیزه برآمده از حس تنفر ما از شغل فعلی‌مان باشد.

ایده راه‌اندازی استارتاپ، فقط از یک دلیل ساده به ذهن جوئل مونتانیل (Joel Montaniel) خطور کرد: «او از کارش متنفر بود.»

به گزارش سافت گذر و به نقل ازمجله شبکه؛ در سال 2009، مونتانیل در بخش مالی کردیت سوئیس مشغول به کار بود، 120 ساعت در هفته کار می‌کرد و زمان‌هایی هم مجبور بود تا سه ماه هر شب تا ساعت 4 صبح کار کند. موقعیت شغلی او باعث شده بود که تجربه یک زندگی اجتماعی، رفتن به تعطیلات و رفتن به باشگاه‌ها و رستوران‌های جدید برایش دشوار شود.

وی می‌گوید: «چالش من رفتن به رستوران‌ها و باشگاه‌هایی بود که دلم می‌خواست بروم، و برای رفتن به بعضی از رستوران‌ها باید آشنا داشته باشید یا از مدت‌ها قبل آنجا را رزرو کنید. در این دنیایی که شما نمی‌دانید آیا ساعت 8 کارتان تمام می‌شود یا نه، رفتن به چنین جاهایی عملاً غیرممکن است.»

مونتانیل کاری را آغاز کرد که در نهایت به تاسیس اولین شرکت او ختم شد: سایتی مثل OpenTable برای زندگی شبانه. این اپ در ابتدا به کاربران اجازه می‌داد تا بتوانند در باشگاه‌های شبانه وقت رزرو کنند. این وب سایت در اولین روزش 100 هزار بازدید داشت. ولی بازدید مجددی از سایت صورت نگرفت و این سایت که Nightloop نام داشت به شکل اسفناکی شکست خورد.

وی می‌گوید: «ما تمام اشتباهاتی که در کار رزرو کردن وجود داشت را برطرف کردیم، گفتنش کار ساده‌ایست اما در عمل واقعاً کار سخت و طاقت فرسایی بود. ما سه سال تمام بر روی آن کار کردیم در حالی که شغل‌ تمام وقت هم داشتیم.» مونتانیل می‌گوید مشکل، گران بودن هزینه‌های رزرو کردن در باشگاه‌های شبانه بود، چون صاحبان این باشگاه‌ها نمی‌دانستند با چه تیپ مشتریانی مواجه خواهند بود و بنابراین هزینه‌ها را بالا می‌بردند.

یافتن نقاط مشکل‌دار

او می‌دانست که ایده‌هایی در این زمینه دارد اما لازم بود چیزهایی را در مورد تکنولوژی ساختمان ( Building Technology به معنی کاربرد عملی علم در حوزه‌های خاص) بیاموزد. او با سمت رئیس ستاد، نزد روبرت لوکاسیو، مدیرعامل اجرایی شرکت نرم‌افزاری LivePerson  مشغول به کار شد. در آنجا مونتانیل یاد گرفت که چگونه یک کسب و کار را اداره کند، یک محصول را راه‌اندازی نماید و چگونه به فرهنگ فکر کند. مونتانیل می‌گوید دو سالی را که برای شرکت LivePerson کار می‌کرده،  برای او همانند یک دانشگاه کسب و کار بوده است.

مونتانیل در طول دوره کاری خود در این شرکت، کارهای دیگری نیز در کنار آن انجام می‌داد: «او در باشگاه‌های شبانه و رستوران‌های اطراف شهر در جایگاه میزبان و قسمت پذیرش کار می‌کرد تا با صاحبان آن‌ها آشنا شود و بفهمد که این صنعت به چه چیزهایی نیاز دارد.»

از نظر مونتانیل بزرگترین نقاط مشکل‌ساز در این صنعت آن است که اکثر این مکان‌ها هنوز هم برای رزرو کردن از کاغذ و قلم استفاده می‌کنند؛ رزرو کردن از طریق کانال‌های مختلف مثل ایمیل، پیام‌های متنی انجام می‌گرفت، و هیچ محل متمرکزی برای حفظ داده‌های مشتریان وجود نداشت.

در سال 2011، مونتانیل تصمیم گرفت SevenRooms، پلتفرم دیجیتالی را راه‌اندازی کند که خاص کسب و کارها در صنعت مهمان‌نوازی بود و کمک می‌کرد مدیریت رزروها و داده‌های مشتریان همگی در یک محل انجام بگیرند. 

یک هاب مرکزی

SevenRooms یک اپلیکیشن آیپد است که همانند هاب مرکزی عمل می‌کند. در حالی که این شرکت همانند یک پلتفرم برای انجام رزروها عمل می‌کند، تفاوت بین SevenRooms و رقبایی همچون Resy یا OpenTable این است که SevenRooms اطلاعات مشتریان زیادی را ذخیره می‌کند.

 مسئول پذیرش یا فرد میزبان می‌تواند نگاهی به نام مشتری در آیپد بیندازد، سپس به سرعت اطلاعاتی همچون غذاهایی که اغلب سفارش می‌دهد، قیمت آخرین غذایی که سفارش داده یا مواد غذایی که احتمالا به آن‌ها آلرژی دارد و این که آیا جزو مهمان‌های ویژه بوده یا خیر را بفهمد.

اساساً این شرکت امیدوار است تجربه مشتریان را بهبود ببخشد و شرایطی که ممکن است کارکنان ناشیانه عمل کنند و احتمال پرسش‌هایی از سوی مشتریان مثل "یعنی شما نمی‌دانید من چه کسی هستم؟" را حذف نماید. ویژگی دیگر این محصول که آن را از دیگران متمایز می‌سازد، امکان استفاده از آن در هتل‌ها و رستوران‌ها و باشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ است تا آن داده‌ها در تمام متعلقات مورد استفاده قرار بگیرند.

SBE که مالک املاک و متعلقات گرانقیمتی در شهرهای مختلفی همچون Hyde و Katsuya می‌باشد، مشتری SevenRooms است. مثلاً وقتی مشتری دائمی یکی از باشگاه‌ها از شهری به شهر دیگری می‌رود این شرکت می‌تواند اطلاعات آن مشتری را استخراج کند و به همان شیوه پذیرای او باشد.

در حال حاضر SevenRooms در بیش از 500 شرکت در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این استارتاپ حدود 6.3 میلیون دلار از BoxGroup و برخی از سرمایه‌گذاران قدیمی در صنعت مهمان‌نوازی تامین سرمایه کرده است.     

 این شرکت می‌گوید که قصد دارد در گام بعدی خود خدماتی را در جهت «تسریع و توسعه» رشد کسب‌و‌کارها ارائه دهد.  

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 34882 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: مجله شبکه تاریخ خبر: 1395/09/29 تعداد مشاهده: 4109
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر