کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

امکانات جدید ویندوز ۱۰ موبایل برای سال ۲۰۱۷

در حالی که مایکروسافت در کنفرانس آذرماه خود صرفاً به بیان قابلیت‌های آپدیت Creators Update ویندوز 10 پرداخت و صحبتی از ویژگی جدید ویندوز 10 موبایل به میان نیاورد، با این حال با افزایش روز افزون شایعاتی در رابطه با احتمال معرفی سرفیس فون در نیمه نخست سال 2017، امروز یکی از منابع نزدیک به ردموندی‌ها مدعی شد که سیستم عامل موبایلی مایکروسافت نیز در اوایل سال 2017 قابلیت‌های جدید را دریافت خواهد کرد.

به گزارش سافت گذر و به نقل ازفارنت؛هرچند به نظر می‌رسد مایکروسافت در بازار کنونی گوشی‌های هوشمند حرفی برای بیان نداشته باشد، با این حال نسخه جدید سیستم‌عامل موبایلی این شرکت امکاناتی از قبیل Continuum را در اختیار اهالی کسب و کار ارائه می‌دهد که در هیچ پلتفرم دیگری موبایلی یافت نمی‌شود. Continuum نه‌ تنها موبایل ویندوزی شما را به یک کامپیوتر دسکتاپی با قابلیت اتصال موس و کیبورد تبدیل می‌کند، بلکه به واسطه‌ CAST API و ProjectionManager API به توسعه دهندگان این امکان را می‌دهد تا بازی‌ها و برنامه‌ها را بر روی تلویزیون‌ها پخش کنند و تجربه‌ی مشابه کنسول‌های بازی یا مواردی از این دست را در اختیار کاربران موبایل‌های ویندوزی قرار دهند.

علاوه بر این وقتی سخن از رابط کاربری و فضایی که افراد در هنگام کار با سیستم‌عامل‌های گوناگون مواجه هستند به میان می‌آوریم،  اندروید و iOS بسیار شبیه یکدیگر هستند و قابلیت‌های شخصی‌سازی بسیاری دارند. شما می‌توانید آیکون‌ها را به هر شکلی که بخواهید بنا به سلیقه‌تان تغییر دهید؛ اما اگر حتی برای یک بار از ویندوز فون استفاده کرده باشید به وضوح متوجه می‌شود که رابط کاربری آن هیچ شباهتی به سیستم‌عامل‌های رقیب ندارد.

اگرچه ردموندی‌ها تاکنون به موازات بیلدهای ویندوز ۱۰، نسخه‌های آزمایشی بسیاری از ویندوز ۱۰ موبایل را هم در اختیار ویندوز اینسایدرها قرار داده‌اند، با این حال سیستم عامل موبایلی ردموندی‌ها در سال گذشته میلادی به مراتب به قابلیت‌های کمتری نسبت به ویندوز ۱۰ دسکتاپ تجهیز گردید.

در همین راستا با فشار هیئت مدیره مایکروسافت به ساتیا نادلا، به نظر می‌رسد این شرکت سال آینده استراتژی جدید و کاربردی‌تری را نسبت به بازار گوشی‌های همراه در پیش خواهد گرفت. از زمان انتشار آخرین بیلید ویندوز ۱۰ موبایل مدت زمان زیادی می‌گذرد و این در حالیست که با بازگشت مهندسین ردموندی‌ها از تعطیلات سال جدید میلادی، به نظر می‌رسد این روند به طور محسوسی تغییر پیدا کند و ویندوز ۱۰ موبایل در اوایل اواسط همین ماه به قابلیت‌های جدید تجهیز شود.

طبق ادعای منبع خبر، در آپدیت جدید ویندوز ۱۰ موبایل آن دسته از کاربرانی که بخواهند با استفاده از مرورگر مایکروسافت اج هزینه خرید‌های خود در فروشگاه‌های آنلاین را پرداخت کنند، ترغیب می‌شوند که یک سرویس Microsoft Wallet استفاده کنند؛ زیرا این کار نه تنها باعث افزایش ضریب امنیت پرداخت آنلاین می‌شود، بلکه در دفعات بعدی نیز وقت کمتری را در جهت وجه خرید باید صرف نماید زیرا اطلاعات آن‌ها به صورت رمزگذاری شده ثبت می‌شود و تنها فروشندگان مورد انتخاب کاربر می‌توانند اطلاعات حساب او را ببینند.

علاوه بر این مایکروسافت قسمت هاب نسخه موبایلی مرورگر اج را باز طراحی کرده و اکنون می‌توان مسیر ذخیره سازی فایل‌ها را هم قبل از شروع دانلود مشخص کرد. مایکروسافت همچنین بخش تنظیمات ویندوز ۱۰ را بهینه‌تر کرده و امکان پین کردن هر بخش در صفحه استارت را به وجود آورده است. علاوه بر این بخش جدیدی به نام App ایجاد شده که میزان فضای اشغال شده توسط دیتای هر اپلیکیشن را مشخص می‌کند. کاربران در این قسمت می‌توانند تنظیمات هر اپلیکیشن را ریست کرده و یا فایل‌های دیتای آن را حذف کنند.

مایکروسافت در آپدیت جدید ویندوز ۱۰ موبایل بخش Devices را برای شبیه‌تر کردن به ویندوز ۱۰ PC از نو طراحی کرده است، به طوری که اکنون گجت‌های متصل شده به گوشی در دو دسته مجزا نمایش داده می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های جدید بخش تنظیمات می‌توان به ایجاد گزینه عدم نصب به‌روزرسانی‌های جدید اشاره کرد؛ قابلیتی که احتمالاً به زودی در ویندوز ۱۰ دسکتاپ نیز تعبیه خواهد شد.

در نهایت اگرچه احتمالاً موارد فوق تنها برخی از قابلیت‌های جدید ویندوز ۱۰ موبایل خواهند بود، با این حال منبع خبر مدعی است که در این نسخه اپلیکیشن جدیدی نیز به نام 3D Preview وجود دارد که امکان تماشای محتویات فایل‌های سه بعدی را فراهم می‌کند. هرچند در این رابطه اطلاعات بیشتری همچون سخت افزاری پیش‌نیاز اجرای آن در دست نیست، با این حال احتمالاً در قدم اول امکان اجرای فرمت‌های 3MF, PLY, OBJ, FBX و STL ایجاد می‌شود و سپس به مرور زمان نیز در کنار عرضه سخت افزاری مورد نیاز امکان ثبت و ویرایش تصاویر سه بعدی به سیستم عامل موبایلی مایکروسافت اضافه خواهد می‌شود.

انتظار می‌رود به مرور زمان این آپدیت ابتدا برای اعضای اینسایدرها و سپس سایر استفاده کنندگان از سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل منتشر شود. برای بررسی این موضوع مسیر Settings > Update & security > Phone update > Check for updates را در گوشی ویندوزی خود طی کرده، با این حال پیشنهاد ما آن است که برای مواجه نشدن با مشکلات احتمالی، پیش از آن تنظیمات region را بر روی ایالات متحده قرار داده و از طریق وی‌پی‌ان نیز به اینترنت متصل شوید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35040 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1395/10/13 تعداد مشاهده: 2626
سافت گذر