کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316136 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اگر تلویزیون هوشمند دارید؛ این هشدار امنیتی را جدی بگیرد!

تلویزیون‌های هوشمند به مرور زمان موفق شدند جایگاه خود را در میان مردم تثبیت کنند. این روزها تلویزیون‌های هوشمند با توجه به افت قیمتی که در طول این سال‌ها داشته‌اند در اکثر خانه‌ها وجود دارد. وجود سیستم‌عامل روی هر دستگاهی به معنای هوشمند بودن و البته در معرض خطر قرار داشتن آن وسیله است. خبری که به تازگی منتشر شده است، نشان می‌دهد بدافزارها به آرامی در حال ورود به این وسایل تفریحی هستند.

به گزارش سافت گذر و به نقل ازمجله شبکه؛ تلویزیون‌های هوشمند با توجه به آن‌که به کاربران این توانایی را می‌دهند تا برنامه‌های کاربردی خود را روی آن‌ها نصب کرده و به گشت و گذار در دنیای وب بپردازند، محبوب هستند. عدم نیاز به کامپیوترها و مهم‌تر از آن یک صفحه‌نمایش بسیار بزرگ انگیزه کافی را برای خرید این تجهیزات در اختیار کاربران قرار می‌دهند. اما تهدیدات همواره در یک قدمی ما قرار دارند. گزارشی که به تازگی منتشر شده است، نشان می‌دهد که بدافزارها این بار یک تلویزیون ساخت شرکت ال‌جی را هدف خود قرار داده‌اند. بدافزاری که یک دستگاه گران‌قیمت را به طور کامل غیر قابل استفاده کرده است.

دارن کوثان یکی از خریداران تلویزیون‌های هوشمند در توییتر نوشته است که دستگاه او به یک بدافزار اندرویدی آلوده شده و تلویزیون او را از کار انداخته است. به گونه‌ای که این خریدار نگون‌بخت به هیچ عنوان قادر نیست از تلویزیون خود استفاده کند. متاسفانه این تنها مشکل دارن نیست. به دلیل این‌که شرکت ال‌جی تولیدکننده این دستگاه تا به این لحظه موفق نشده است هیچ راهکاری برای بازگرداندن این تلویزیون به تنظیمات کارخانه پیدا کند.

Family member’s tv is bricked by Android malware. #lg wont disclose factory reset. Avoid these “smart tvs” like the plague. pic.twitter.com/kNz9T1kA0p

— Darren Cauthon (@darrencauthon) December 27, 2016

مالک این تلویزیون گفته است از فروشگاه پلی استور یک برنامه چندرسانه‌ای را برای تماشای رایگان فیلم‌ها دانلود کرده بود. همان‌گونه که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، بدافزاری که به این تلویزیون هوشمند حمله کرده است، یک بدافزار معمولی نیست، بلکه یک باج‌افزار است.

نویسندگان این باج‌افزار از مالک این تلویزیون خواسته‌اند تا مبلغ 500 دلار باج مربوطه را به آن‌ها تحویل دهد تا بتواند دومرتبه از تلویزیون خود استفاده کند. جالب آن‌که هکرها از الگویی شبیه به اعلامیه‌های پلیس فدرال استفاده کرده‌اند و گفته‌اند شما یک اقدام غیر قانونی انجام داده‌اید و اکنون باید مبلغ 500 دلار به واسطه این کار خود پرداخت کنید.

این تلویزیون مجهز به برنامه گوگل پلی استور بوده است و مالک این تلویزیون نیز برنامه را از این فروشگاه دریافت کرده تا به طور رایگان فیلم‌های مورد علاقه خود را مشاهده کند. بعد از نصب این برنامه و درست زمانی که دارن در حال تماشای فیلم مورد علاقه خود بوده است تلویزیون ناگهان فریز می‌شود و بعد از آن تصویر فوق روی تلویزیون ظاهر می‌گردد. البته بخش خدمات ال‌جی با دارن تماس گرفته‌اند تا این مشکل را به شکل عمیق‌تری مورد بررسی قرار داده‌اند. دارن گفته است: «برای بهره‌مندری از بخش خدمات‌رسانی ال‌جی باید‌ 340 دلار پرداخت کند.» با توجه به این‌که تلویزیون دارن قدیمی بوده و از عمر آن سه الی چهار سال می‌گذرد شاید خرید یک تلویزیون جدیدتر مقرون‌به‌صرفه‌تر باشد. 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35041 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: مجله شبکه تاریخ خبر: 1395/10/13 تعداد مشاهده: 2921
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی رجبی 1395/10/13 23:36
باسلام.الجی هیچ کدوم ازمدلهاش اندرویدی نیست.سیستم عامل webOS میباشد.lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung