کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316250 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هک 4هزار مودم وای فای و ADSL در اصفهان


به گزارش سافت گذر و به نقل ازپلیس فتا: سردار ‌عبد الرضا آقاخانی‌ در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا اظهار کرد: موضوع هک و نفوذ به سیستم‌های رایانه‌ای و شبکه‌ای امروزه به عنوان یک چالش و مشکل اساسی در فضای مجازی محسوب می‌شود که به شدت کاربران را تهدید می‌کند.
 

این مقام مسئول با بیان این‌که در حال حاضر یکی از شایع‌ترین جرائم هک و نفوذ در زمینه، هک مودم‌های وای فای و ADSL است، گفت: باید اذعان کرد شرکت‌هایی که این نوع مودم‌ها را به فروش می‌رسانند معمولاً تنظیمات امنیتی را بر روی آنها اعمال نمی‌کنند، بسیاری از کسانی هم که اقدام به خرید آنها می‌کنند اطلاع چندانی در این زمینه ندارند و به همین دلیل مورد هجوم هکرها قرار می‌گیرند که حداقل آسیب این هکرها نیز استفاده از پهنای باند اینترنت قربانیان است.
 
فرمانده انتظامی استان اصفهان از كشف بررگترین پرونده هك و نفوذ در سطح استان خبر داد و گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینكه فردی ناشناس به سیستم مودم ADSLآنان نفوذ كرده است، موضوع در دستور کار ویژه کارشناسان پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت که در نهایت با کارهای علمی دقیق فرد مذکور شناسایی و در منزلش دستگیر شد.
 
این مقام مسئول بیان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این هکر که تنها 19 سال داشته، توانسته در مدت دو ماه به مودم وای فای و ADSL،چهار هزار شهروند نفوذ کرده و به صورت رایگان از پهنای باند اینترنت آنان استفاده کند.
 
وی با بیان اینكه چنین پرونده‌ای در نوع خود بی‌نظیر و بی‌سابقه بوده‌، پایین آمدن سن هکرها را نگران كننده عنوان كرد و آن را نتیجه افزایش ضریب نفوذ اینترنت، توسعه ابزارها و دانش استفاده از فضای مجازی‌، وجود نرم‌افزارهای هك و نفوذ در سطح بازار و همه گیر شدن گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند و گسترش این ابزار در بین کودکان و نوجوانان دانست.
 
سردار آقاخانی به شهروندان توصیه کرد: به صورت مرتب هزینه‌های اینترنتی خود را کنترل کنند و اگر با افزایش هزینه بدون استفاده از پهنای باند و یا با زودتر تمام شدن ظرفیت باندی که خریداری کردند، مواجه شدند سریعاً موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
 
وی امکان نفوذ، سرقت اطلاعات و شنود اطلاعات دارندگان این نوع مودم‌ها توسط هکرها را متذکر شد و بیان کرد: توصیه ما این است که رمز تنظیمات ورودی مودم‌ها را تغییر داده و از رمز‌های مطمئن و غیر قابل حدس زدن استفاده کنند و با این کارها از نفوذ سودجویان به مودم خود جلوگیری کنند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35197 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: پلیس فتا تاریخ خبر: 1395/10/25 تعداد مشاهده: 2430
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر