کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733735632 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316091 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

اسمارت‌فون دونالد ترامپ با یک گوشی فوق امن تعویض شد!

دونالد ترامپ (Donald Trump) رئیس جمهور فعلی ایالات متحده آمریکا، دیروز گوشی هوشمند خود را تحویل و یک گوشی فوق امن را از کاخ سفید دریافت کرد. این موضوع بنا به دلایل امنیتی انجام شده و ظاهرا از قوانین ریاست جمهوری ایالات متحده محسوب می‌شود. با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر جزئیات این خبر داشته باشیم.

به گزارش سافت گذر و به نقل ازمجله شبکه؛ در سال 2009 و هنگامی که آقای باراک اوباما (Barack Obama) به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده انتخاب شد، مجبور بود تا طبق قوانین و برای جلوگیری از سوء استفاده افراد سودجو، گوشی هوشمند خود که ظاهرا محصولی از شرکت بلک‌بری بود را تحویل کاخ سفید دهد و از یک گوشی نه چندان قدرتمند اما فوق امن استفاده کند. آقای اوباما در قبال این موضوع بسیار مضطرب بود و تمایل قلبی نسبت به واگذاری گوشی هوشمند خود و استفاده از یک گوشی محدود شده و فوق امن نداشت.

در هر صورت با پیگیری‌هایی که آقای باراک اوباما انجام داد، توانست یک گوشی هوشمند را به عنوان گوشی شخصی خود حمل کند اما با این حال این گوشی از نظر فعالیت‌های ارتباطی محدود شده بود. ضمنا در کنار این گوشی، آقای اوباما باید از گوشی فوق امنی که کاخ سفید در اختیارش قرار داده بود به منظور انجام امورات اصلی دولتی استفاده می‌کرد. آقای اوباما در مصاحبه‌ای عنوان داشت که این گوشی یک اسمارت‌فون است اما قابلیت‌هایی همچون برقراری تماس با افراد معمولی، نصب اپلیکیشن‌های موبایلی، عکاسی، ضبط ویدئو و حتی پخش موزیک را ندارد!

نهایتا با اتمام دوره هشت ساله ریاست جمهوری آقای اوباما، وی گوشی فوق امن مخصوص ریاست جمهوری خود را تحویل داد و حال می‌تواند آزادانه از یک اسمارت‌فون جدید استفاده کند. بنا به گزارش منبع The Associated Press، آقای اوباما هم اکنون یک آیفون خریداری کرده و از آن استفاده می‌کند. اما برخلاف آقای اوباما، ظاهرا آقای دونالد ترامپ که همواره به موجب توییت‌هایش در شبکه اجتماعی توییتر یک چهره شناخته شده‌ بوده، برای تعویض گوشی هوشمند خود با گوشی فوق امن و محدود مد نظر کاخ سفید مشکلی ندارد!

طبق گزارش‌های به دست آمده، آقای ترامپ گوشی هوشمند خود که گویا از سری محصولات گلکسی سامسونگ بوده را به کاخ سفید تحویل داده و گوشی فوق امن و محدود مورد نظر کاخ سفید را دریافت کرده است. البته در این بین برخی از اطلاعات حاکی از استفاده آقای ترامپ از دو گوشی (یک آیفون و یک گوشی گلکسی) هستند، اما در هر حال گفته شده که آقای ترامپ تنها یک گوشی از سری محصولات گلکسی را تحویل کاخ سفید داده است. بدون تردید اگر وی از یک آیفون دیگر هم استفاده کند ملزم به تحویل دادن آن می‌شود و این عمل را انجام خواهد داد.

همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم، گوشی‌های امنی که در اختیار رئیس جمهورهای ایالات متحده قرار داده می‌شوند، قابلیت‌های ارتباطی رایج اسمارت‌فون‌های عادی را ندارند، بنابراین بدون تردید آقای دونالد ترامپ از این پس قادر به ارسال شخصی توییت در شبکه اجتماعی توییتر نخواهد بود. جالب است بدانید که آقای ترامپ در قبال این موضوع اشاره داشته که همچنان شخصا توییت‌هایش را برای اکانت توییتر خود نوشته و ارسال می‌کند! احتمالا وی موارد مد نظرش را بر روی کاغذ یادداشت خواهد کرد و سایر دست‌اندرکاران او وظیفه ارسال توییت‌هایش را بر عهده می‌گیرند.

بنابراین اسمارت‌فون دونالد ترامپ هم با یک گوشی فوق امن تعویض شد! گفته می‌شود که این امر به دلیل جلوگیری از سوء استفاده افراد سودجو، هکرها و درز اطلاعات حائز اهمیت و حیاتی کشور صورت می‌پذیرد و از جمله قوانین ریاست جمهوری در ایالات متحده به شمار می‌رود. با این وجود متاسفانه ما اطلاعات چندان دقیقی از این قوانین و شیوه اجرا و همچنین تبصره‌های احتمالی آن نداریم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35297 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: مجله شبکه تاریخ خبر: 1395/11/02 تعداد مشاهده: 2423
سافت گذر