کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316152 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دوربین هنری جدید گوگل کوچک ترین جزئیات را ثبت می‌کند

افراد زیادی در دنیا هستند که عاشق آثار هنری دور‌ه‌های مختلف، به ویژه نقاشی هستند و حاضرند برای دیدن این آثار به هر جای دنیا سفر کنند. گوگل همزمان با «روز جهانی موزه» و با استفاده از دوربین جدید خود، که تکنولوژی آن برای ثبت کوچک‌ترین جزئیات یک اثر هنری طراحی شده است، موزه‌ای آنلاین ایجاد کرده و دیدن آثار هنری را برای علاقه‌مندان هنر آسان‌تر کرده است.

دوربین هنری جدید گوگل کوچک ترین جزئیات را ثبت می‌کند

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛گشت و گذار آنلاین در مجموعه‌های مختلف یک موزه قابلیت جدیدی نیست، اما موسسه‌ی فرهنگی گوگل در نظر دارد تا این فعالیت را پیشرفته‌تر کند. این شرکت دوربینی به نام gigapixel Art Camera ساخته که مخصوص ثبت تصاویر آثار هنری است. دوربین ساخت گوگل تصاویر آثار را به گونه‌ای ثبت می‌کند که تمام جزئیات آن برای بیننده‌ی آنلاین طوری به نظر برسد که انگار دارد در موزه قدم می‌زند. برای اینکه بتوانید با تمام وجود یک اثر هنری را درک کنید و از آن لذت ببرید، باید بتوانید رد قلم‌مو، بافت و هر آیتم دیگری که فقط از نزدیک قابل دیدن است را ببینید، و این دقیقاً همان چیزی است که این دوربین با وضوح بالا (High-res Camera) امکانش را برای شما فراهم می‌کند.

گوگل تا کنون مجموعه‌ای با حدود ۲۰۰ اثر مختلف که با وضوح فوق‌العاده بالا یا گیگاپیکسلی (gigapixel) ثبت شده‌اند را گردآوری کرده است، اما به نظر می‌رسد به زودی فهرست بزرگ‌تری از آثار در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد. حالا گوگل برای سرعت بخشیدن به فرایند تکمیل این فهرست دوربین جدیدی ساخته که با استفاده از تکنولوژ‌ی‌های پیچیده فوکوس سونار (با استفاده از صدا) و لیزری تمام جزئیات را با بالاترین وضوح ممکن ثبت می‌کند تا چیزی از قلم نیافتد. پس از ثبت تصویر توسط دوربین نرم‌افزار پیشرفته‌ی آن وارد کار می‌شود و تمام تصاویر ثبت شده از اثر را مانند یک پازل در کنار یکدیگر قرار می‌دهد تا تصویری کامل بسازد. تکنولوژی این دوربین برای ثبت عکس کارهای هنری که به رطوبت و نور حساس هستند هم بسیار مفید و کارآمد خواهد بود. زیرا دوربین گوگل نه تنها این قابلیت را دارد که تمام ریز‌ه‌کاری‌های موجود در آثار را ثبت کند و به نمایش بگذارد، بلکه تصاویر ثبت شده تا ابد پابرجا می‌مانند و حتی در صورت از بین رفتن این آثار حساس، دوربین گوگل تصاویر آن‌ها را با تمام جزئیات ممکن در اختیار نسل‌های بعد قرار می‌دهد.

گوگل ناوگانی از این دوربین‌ها را به سراسر دنیا فرستاده است تا به موزه‌ها کمک کند آرشیوی کامل از تمام آثار موجود در موز‌ه‌هایشان با دوربین گیگاپیکسلی این شرکت تهیه کنند. جالب است بدانید که گوگل این کار را کاملاً مجانی و بدون دریافت هیچ هزینه‌ای انجام می‌دهد. موسسه‌ی فرهنگی گوگل به منظور بزرگداشت روز جهانی موزه، اولین مجموعه‌ی هزارتایی از تصاویر ثبت شده توسط این دوربین را در دسترس کاربران قرار داده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35356 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/11/06 تعداد مشاهده: 1975
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر