کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735450834 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316284 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رشد ۲۹ درصدی فروش گوشی های هوشمند هواوی در سال ۲۰۱۶

بر اساس گزارش گروه امور مصرف‌کنندگان هواوی (CGB)، عملکرد هواوی در سال ۲۰۱۶ نسبت به سال قبل ۴۲ درصد بهبود یافته است.

رشد ۲۹ درصدی فروش گوشی های هوشمند هواوی در سال ۲۰۱۶

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛پیش‌بینی در‌‌آمد ۲۶ میلیارد دلاری نشان می‌دهد که هواوی برای پنجمین سال متوالی با افزایش درآمد همراه شده است. به علاوه، رقم فروش ۱۳۹ میلیون دستگاه گوشی‌ هوشمند، حکایت از رشد ۲۹ درصدی سال به سال برای این شرکت دارد.

بر اساس گزارش موسسه تحقیقاتی IDC، نرخ افزایش فروش جهانی گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۱۶ فقط شش درصد برآورد شده، با این حال هواوی عملکرد خوبی در بازار دنیا داشته است.

ریچارد یو، مدیر بخش CBG هواوی، می‌گوید: «با وجود شرایط بازار، هواوی همچنان پیشتاز است و رشد خوبی را تجربه می‌کند. بر این باوریم که موفقیت ما در گرو نوآوری و انتخاب و توجه به سلیقه مشتریانمان است، در حالی که برندمان را به شکل جهانی معرفی می‌کنیم. همان‌طور که کانال‌های فروش و کیفیت سرویس‌هایمان را تقویت می‌کنیم، در تلاش هستیم تا محصولات قابل اطمینان و مناسب برای همه کاربرانمان در سراسر دنیا ارائه کنیم.»

به گفته یو، برنامه هواوی در سال آینده، تقویت زنجیره تأمین و عرضه و توسعه بخش R&D و نیز خدمات پس از فروش است. بر اساس گفته‌های مدیر هواوی، این شرکت روی تقویت همه بخش‌ها و ساده‌سازی عملیات، افزایش بهره‌وری و استراتژی نفوذ در بازارهای بین‌المللی کار می‌کند.

درحالی‌که صنعت جهانی گوشی‌های هوشمند با رشد کم و نوآوری اندکی همراه است، هواوی قصد دارد با ارائه محصولات نوآورانه در صنعت موبایل پیشرو باشد.

سال ۲۰۱۶ هواوی سیستم عامل اختصاصی EMUI مبتنی بر اندروید را توسعه داد و روی فناوری دوربین دوگانه و هوش مصنوعی کار کرد. این شرکت همچنین از آخرین نسخه رابط کاربری EMUI 5.0 رونمایی کرد که با تراشه کرین و ۲۰ فناوری اختصاصی هواوی سازگاری دارد.

در سال ۲۰۱۶ هواوی فناوری دوربین دوگانه را با همکاری لایکا روی گوشی‌های پرچم‌دارش توسعه داد؛ این نوع دوربین روی گوشی‌های میت 9 و P9 هواوی قرار گرفت.

هواوی توانست از این دو گوشی بیش از ۱۰ میلیون دستگاه به فروش برساند که به این ترتیب نخستین بار است این کمپانی توانسته از فروش دستگاه‌های پرچم‌دارش به فروش ۱۰ میلیون دستگاه دست یابد. میزان فروش میت 9 در طول دو ماه ابتدایی عرضه، ۵۰ درصد بیشتر از میت 8 برآورد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35663 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/12/02 تعداد مشاهده: 1828
سافت گذر