کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316270 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مدیاتک و TSMC با همکاری یکدیگر چیپ‌های 7 نانومتری می‌سازند

مدیاتک را بیشتر به خاطر چیپست‌های خوش‌قیمت این شرکت می‌شناسیم، اما از قرار معلوم مدیاتک برنامه دارد تا چیپست‌های ۷ نانومتری نیز تولید کند، به همین دلیل باخبر شدیم مدیاتک و TSMC برای ساخت چیپست‌های ۷ نانومتری با هم هم‌پیمان شده‌اند.

اگر به سخت‌افزار موبایل علاقه داشته باشید به احتمال زیاد آوازه چیپست‌های مدیاتک به گوش شما خورده است، تابستان امسال نیز شاهد معرفی جدیدترین چیپست مدیاتک بودیم، چیپست مدیاتک ایکس ۳۰ که انتظار می‌رود در گوشی‌های ۲۰۱۷ شاهد حضور این چیپست باشیم.

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛ در این بین مدیاتک برای حضور بیشتر خود در گوشی‌های همراه باید از فناوری‌های روز استفاده کند، به همین منظور خبرهایی از عزم ساخت چیپستی با فناوری ۷ نانومتری از جانب مدیاتک به گوش می‌رسد. این‌گونه که پیداست این چیپست از ۱۲ هسته بهره خواهد برد.

یکی از مزایای اصلی فناوری ۷ نانومتری در ساخت‌ چیپست‌ها پایین آوردن مصرف این چیپست‌ها است، این امر باعث شده است تا ساخت چیپستی بر اساس فناوری ۷ نانومتری کار چندان راحتی نیز نباشد و ظاهرا مدیاتک برای ساخت چیپست ۷ نانومتری خود از TSMC نیز کمک می‌گیرد.

اگر خاطر شما باشد چیپست مدیاتک ایکس ۳۰ با ۱۰ هسته راهی بازار شده است، اما همان‌گونه که اشاره کردیم به احتمال زیاد چیپست جدید مدیاتک ۱۲ هسته‌ای خواهد بود.

لازم به ذکر است که چیپست‌های تولید شده TSMC  که از فناوری ۱۰ نانومتری استفاده می‌کنند چندان تعریفی ندارند و با این حساب مشخص نیست چرا مدیاتک برای ساخت چیپست‌ ۷ نانومتری جدید خود روی TSMC حساب باز کرده است.

در مجموع باید گفت هما‌ن‌گونه که شما بهتر از ما می‌دانید از حرف تا عمل فاصله زیادی وجود دارد و باید دید چیپست  ۷ نانومتری ساخت دست مدیاتک و TSMC چگونه از آب در خواهند آمد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35892 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1395/12/21 تعداد مشاهده: 1484
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر