کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آپدیت اندروید ور ۲.۰ برای نسل اول هواوی واچ فروردین منتشر خواهد شد

نسل اول هواوی واچ چیزی حدود ۲ سال پیش معرفی شد، اما ظاهرا هواوی همچنان هوای نسل اول هواوی واچ خود را دارد و قرار است آپدیت اندروید ور ۲.۰ فروردین ماه آینده برای نسل اول هواوی واچ منتشر شود.


به گزارش سافت گذر و به نقل از فارنت؛ ساعت‌های هوشمند در وضعیت چندان خوبی به سر نمی‌برند و شاهد معرفی ساعت‌های هوشمند زیادی از جانب شرکت‌های مختلف نیستیم. این امر باعث شد تا در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ بارسلونا که حدود یک ماه پیش برگزار شد، شاهد رونمایی ساعت‌های هوشمند زیادی نباشیم. در این بین اگر از طرفدران ساعت‌های هوشمند هستید و از طرف دیگر محصولات هواوی را نیز دنبال می‌کنید ممکن است خبر معرفی نسل دوم ساعت هوشمند هواوی واچ ۲ به گوش شما خورده باشد.

این ساعت هوشمند که به تازگی معرفی شده است از اندروید ور نسخه ۲.۰ بهره می‌برد، اما هواوی واچ ۲ نسل قدیمی‌تری نیز دارد که حدود ۲ سال پیش از جانب هواوی معرفی شده است. هواوی واچ نسل اول از امکانات خوبی برخوردار است و به شایستگی قابلیت اجرای اندروید ور نسخه ۲.۰ را دارد.

خوشبختانه باخبر شدیم هواوی همچنان هوای نسل اول ساعت هوشمند خود را دارد و این ساعت نیز میزبان اندروید ور نسخه ۲.۰ خواهد بود. به همین منظور واحد هواوی در آلمان در توییتر به صورت رسمی اعلام کرد که هواوی واچ نسل اول میزبان اندروید ور ۲.۰ خواهد بود.

از قرار معلوم این آپدیت جدید در فروردین ماه سال آینده برای نسل اول هواوی واچ منتشر می‌شود اما خبری از زمان دقیق انتشار این آپدیت منتشر نشده است.

گوگل در آپدیت نسخه ۲.۰ اندروید ور امکانات زیادی بسیاری را برای کاربران ساعت‌های هوشمند اندرویدی به ارمغان آورده است، دسترسی به دستیار صوتی هوشمند Google Assistant، شخصی‌سازی‌های پیشرفته برای ظاهر رابط کاربری ساعت هوشمند، بهینه‌سازی عملکرد ساعت هوشمند، و استفاده از انیمیشن‌های جدید در قسمت‌های مختلف رابط کاربری اندروید ور نسخه ۲.۰ را می‌توان از ویژگی‌های جالب و مهمی دانست که کاربران نسل اول هواوی واچ با آپدیت سیستم‌عامل ساعت هوشمند خود به آنها دسترسی خواهند داشت.

لازم به ذکر است که امکان استفاده از سیستم پرداخت Android Pay نیز در اندروید ور نسخه ۲.۰ تعبیه شده است و در نتیجه از آنجایی که ساعت هوشمند نسل اول هواوی واچ به چیپست ان‌اف‌سی مجهز است، کاربران این ساعت هوشمند پس از دریافت آپدیت قادر به استفاده از سیستم‌ هوشمند پرداخت اندروید نیز خواهند بود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35962 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1395/12/25 تعداد مشاهده: 1239
سافت گذر