کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316236 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رشد سهم iOS از بازار گوشی‌ هوشمند در تعطیلات سال نوی آمریکا

از نوامبر ۲۰۱۶ تا ژانویه ۲۰۱۷، گوشی‌های مجهز به سیستم‌عامل iOS،ا۴۲ درصد از سهم بازار گوشی‌ هوشمند ایالات متحده آمریکا را به خود اختصاص داده‌اند.

سهم ۴۲ درصدی iOS از بازار گوشی‌ هوشمند ایالات متحده آمریکا در زمان تعطیلات سال نو، از افزایش ۲.۹ درصدی این آمار در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته میلادی حکایت دارد. بر اساس اطلاعات جدیدی که توسط Kantar Worldpanel منتشر شده است، در این مدت شاهد کاهش میزان فروش گوشی‌های اندروید در بازار بوده‌ایم.

اندروید در حال حاضر ۵۶.۴ درصد از سهم بازار گوشی‌ هوشمند آمریکا به خود اختصاص داده است. با وجود این، سهم فروش این پلتفرم در بازار تعطیلات این کشور در مقایسه با سال گذشته، ۱.۸۸ درصد کاهش یافته است.

نکته قابل توجه اینکه رشد مشابه برای iOS و البته کاهش میزان فروش برای اندروید (به علت بحران نوت 7) در ایام پیش از آغاز تعطیلات سال نو هم توسط Kantar رصد شده بود. بر اساس اطلاعات منتشرشده در این گزارش، نبرد میان اندروید و iOS برای تصاحب سهم بیشتر از بازار، در مناطق مختلف جهان همچنان ادامه دارد و البته هیچ اکوسیستم دیگری این دو غول دنیای سیستم‌عامل‌های ویژه گوشی‌های هوشمند را تهدید نمی‌کند.

بر این اساس، آیفون 7 همچنان یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند در بازارهای بزرگ به‌ویژه بریتانیا، فرانسه و آلمان به‌حساب می‌آید. در مجموع، iOS توانسته است دستاوردهای مناسبی را در مدت‌زمان یادشده، در اکثر کشورها شامل ژاپن، اسپانیا و چین به ثبت برساند. این در حالی است که در کشور چین، iOS درر مقایسه سال به سال (و نه بررسی سه‌ماهه منتهی به ژانویه ۲۰۱۷) با کاهش ۸.۴ درصدی سهمش از بازار، حالا تنها ۱۶.۶ درصد از بازار را در اختیار دارد. این سهم برای اندروید به ۸۳.۲ درصد از بازار گسترده گوشی‌ هوشمند در چین می‌رسد. اگرچه آیفون 7 همچنان در میان پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند عرضه‌شده در کشور چین قرار دارد؛ اما افزایش رقابت، به‌ویژه از طرف تولیدکنندگان بومی نظیر اوپو و ویوو باعث شده است سهم اپل از این بازار کاهش یابد.

iOS Share
iOS بیشترین میزان رشد در سه‌ماهه منتهی به ژانویه ۲۰۱۷ را در بازار فرانسه تجربه کرده است. در این بازار، افزایش ۴.۹ درصدی سهم این پلتفرم از بازار در مقایسه سال به سال به ثبت رسیده تا در جمع‌بندی کلی هم این سیستم‌عامل، سهم ۲۴.۲ درصدی از بازار سیستم‌عامل‌های ویژه دستگاه‌های هوشمند در این کشور به خود اختصاص دهد. در پنج بازار بزرگ قاره اروپا شامل بریتانیا، آلمان، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا، سیستم‌عامل iOS روی‌هم‌رفته، سهم ۲۲.۷ درصدی از بازار به خود اختصاص داده است که این رقم، افزایش ۲.۴ درصدی در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته نشان می‌دهد. همان‌طور که در آمریکا شاهد هستیم، اندروید در اروپا هم با به دست آوردن سهم ۷۴.۳ درصدی از بازار اکوسیستم‌های ویژه گوشی‌های هوشمند، صدرنشین است.

با تمام این تفاسیر، آیفون 8 متحول شده شرکت اپل احتمالا این توانایی را خواهد داشت تا با عرضه به بازار در سال جاری میلادی، شرایط را به سود iOS تغییر دهد. این در حالی است که خبرهای غیررسمی حکایت از آن دارند که آیفون ویژه اپل - که قرار است به مناسبت دهمین سالگرد تولید آیفون روانه بازار شود - دیرتر از نسخه‌های ۴.۷ و ۵.۵ اینچی آیفون 7 اس پیش روی مشتاقان قرار خواهد گرفت. پیش‌بینی می‌شود هر سه آیفون جدید اپل از صفحه‌نمایش OLED لبه به لبه در کنار طراحی که در آن خبری از کلید سنتی هوم نیست، بهره‌مند شوند. این احتمال وجود دارد که قابلیت شارژ بی‌سیم هم در پرچم‌دارهای جدید اپل به کار گرفته شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35993 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/12/27 تعداد مشاهده: 1700
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر