کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316140 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

۱۰ گوشی هوشمند اندروید محبوب به انتخاب بنچمارک آنتوتو

لیست ۱۰ گوشی‌ هوشمند اندروید محبوب از دید وب‌سایت بنچمارک آنتوتو برای ماه فوریه منتشر شد.

۱۰ گوشی هوشمند اندروید محبوب به انتخاب بنچمارک آنتوتو

وب‌سایت بنچمارک معروف آنتوتو لیست محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند اندروید را برای ماه فوریه منتشر کرده است. این لیست بر اساس تعداد گوشی‌های مجزایی که از بنچمارک یادشده استفاده کرده‌اند، به دست آمده است. تنها شرکتی که چند محصول در این لیست دارد، کمپانی چینی شیائومی است.

شیائومی علاوه بر اینکه محبوب‌ترین برند در لیست مورد بحث است، جایگاه شماره‌ی یک این لیست را نیز با گوشی هوشمند می ۵ به دست آورده است. با وجود اینکه دو نسل جدیدتر از گوشی یادشده یعنی شیائومی می ۵ اس و شیائومی می ۵ اس پلاس هم به بازار عرضه شده‌، اما می ۵ همچنان یکی از محبوب‌ترین گوشی‌ها است. یکی از مهم‌ترین دلایل محبوب‌ بودن محصول مورد بحث، قیمت بسیار خوب آن است. در حال حاضر مدل ۶۴ گیگابایتی شیائومی می ۵ با رم ۴ گیگابایتی، به قیمت ۳۰۰ دلار به فروش می‌رسد. این دستگاه همچنین از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ بهره می‌‌برد و دوربین اصلی آن ۴ محوره است. تمام این قابلیت‌ها باعث شده‌اند می ۵ حتی در سال ۲۰۱۷ یکی از پراستفاده‌ترین و محبوب‌ترین گوشی‌های اندروید بازار باشد.

گوشی هوشمند وان‌پلاس ۳ تی در جایگاه دوم لیست قرار گرفته است. این محصول نیز از جمله دستگاه‌های اندرویدی مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود که نسبت به قابلیت‌هایش، قیمت بسیار خوبی دارد. این گوشی هوشمند از چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۲۱ بهره می‌برد و نمایشگر ۵.۵ اینچی آن رزولوشن فول اچ‌دی‌ ارائه می‌دهد. از جمله مشخصات دیگر وان‌پلاس ۳ تی می‌توان به رم ۶ گیگابایتی و باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. این محصول همچنین از فناوری شارژ سریع Dash Charge پشتیبانی می‌کند. مجددا یادآوری می‌کنیم که این فناوری در حال حاضر سریع‌ترین تکنولوژی شارژ سریع در جهان است.

جایگاه سوم محبوب‌ترین گوشی‌های اندروید آنتوتو برای ماه فوریه در اختیار شیائومی می ۵ اس است. پردازنده‌ی این گوشی اسنپدراگون ۸۲۱ است و با قیمت ۳۰۰ دلار به فروش می‌رسد. گوشی هوشمند می ۵ اس پلاس در جایگاه چهارم لیست مورد بحث قرار گرفته است.

۱۰ گوشی برتر اندرویدی آنتوتو
لنوو ZUK Z2 در جایگاه پنجم لیست محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند اندروید آنتوتو قرار گرفته است. در واقع این محصول ارزان‌ترین گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون ۸۲۰ است که می‌توانید خریداری کنید؛ اما محبوبیت این دستگاه به‌اندازه‌ی گوشی شیائومی می ۵ نیست. سامسونگ با گوشی هوشمند گلکسی اس ۷ اج در مکان ششم این لیست جای گرفته است.

شیائومی ردمی نوت ۳ چهارمین گوشی این برند است که در جایگاه هفتم لیست آنتوتو قرار دارد. گوشی اوپو R9s در مکان هشتم این لیست جای گرفته است و در نهایت میت ۹ هواوی و ردمی نوت ۴ شیائومی به ترتیب به‌عنوان نهمین و دهمین گوشی‌‌های هوشمند اندروید محبوب آنتوتو شناخته شده‌اند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35999 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/12/27 تعداد مشاهده: 1778
سافت گذر