کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316136 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

امکان تست اپلیکیشن در ویندوز 10 بدون نیاز به نصب به‌زودی فراهم خواهد شد

کاربران سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ به‌زودی می‌توانند بدون نصب کردن اپلیکیشن‌های موجود در ویندوز استور، این اپ‌ها را تست کنند. 

امکان تست اپلیکیشن در ویندوز 10 بدون نیاز به نصب به‌زودی فراهم خواهد شد

شرکت مایکروسافت اعلام کرده که پشتیبانی از تبلیغات قابل اجرا (Playable Ads) را به سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ اضافه کرده است. این ویژگی باعث می‌شود کاربران بتوانند بدون نیاز به دانلود و نصب اپلیکیشن‌های ارائه‌شده در فروشگاه ویندوز، روش کارکرد اپ‌های مورد نظر خود را تست کنند.

پیش‌نمایش این ویژگی هفته‌ی گذشته در مرکز توسعه‌دهندگان ویندوز ارائه شد. پس از اینکه تبلیغ دهندگان از مزایای این قابلیت بهره ببرند، شما می‌توانید بدون نیاز به دانلود و نصب کامل اپلیکیشن‌ها روی سیستم‌ خود، اپ‌ها یا بازی‌های مورد نظرتان را ابتدا تست کنید و پس از آن، اگر از کارکرد اپلیکیشن یا بازی یادشده راضی بودید، آن را به‌طور کامل روی دستگاه خود دانلود و نصب کنید.

البته شاید این ویژگی جدید ویندوز ۱۰ برای شما کمی آشنا به نظر برسد؛ چراکه مدتی قبل شرکت گوگل نیز قابلیت مشابهی را با نام Instant Apps در اندروید ارائه داده است. یادآوری می‌کنیم که قابلیت Instant Apps اولین بار در ماه می و در جریان برگزاری کنفرانس سالانه‌ی توسعه‌دهندگان گوگل موسوم به Google I/O به نمایش درآمد و سپس در ماه ژانویه به‌طور عمومی در دسترس تمامی کاربران پلتفرم موبایلی این شرکت قرار گرفت.

اضافه شدن تبلیغات تعاملی به فروشگاه ویندوز باعث می‌شود کاربران پیش از اقدام به دانلود یا خرید اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مورد نظر خود، ابتدا از صحت کارکرد آن اطمینان حاصل کنند و بدین طریق انتخاب‌هایی هوشمندانه‌تر در این زمینه داشته باشند. علاوه بر این، برای استفاده از این ويژگی نیازی به کد نویسی زیاد و خاصی نیست؛ در واقع برای بهره گرفتن از این قابلیت جدید، توسعه‌دهندگان فقط باید روی چند دکمه کلیک کنند و پس از آن تبلیغات تعاملی آن‌ها در ویندوز استور در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که این قابلیت فعلا به‌طور محدود فعال شده است و مایکروسافت تا به این لحظه هنوز اعلام نکرده که تبلیغات تعاملی دقیقا چه زمانی به‌صورت عمومی ارائه خواهد شد. بنابراین می‌توان انتظار داشت در طی چند ماه آینده تبلیغات بیشتری برای اپلیکیشن‌های موجود در ویندوز استور منتشر شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 36033 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/12/30 تعداد مشاهده: 1959
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر