کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735681477 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316312 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپل درصدد مشارکت با فاکسکان برای خرید بخش تولید تراشه توشیبا، است

آخرین شنیده‌ها نشان از این دارد که اپل درصدد خرید بخش تولید تراشه‌های توشیبا به همراه فاکسکان است.

اپل درصدد مشارکت با فاکسکان برای خرید بخش تولید تراشه توشیبا، است

اپل نیز به جمع کمپانی‌های پیوسته که درصدد تصاحب بخش تولید تراشه‌های توشیبا هستند. براساس اطلاعات ارائه شده اپل در نظر دارد تا سرمایه‌گذاری چند میلیارد دلاری را برای در اختیار گرفتن بخش تولید تراشه‌های توشیبا انجام دهد. البته همانطور که اشاره کردیم، اپل در این سرمایه‌گذاری به تنهایی عمل نکرده و به نظر می‌رسد فاکسکان، بزرگ‌ترین مونتاژ کننده‌ی آیفون‌ها نیز با اپل همراه خواهد شد.

بخش تولید تراشه‌ها را باید یکی از مهم‌ترین پول‌سازترین بخش‌های توشیبا خواند، حال آنکه این کمپانی ژاپنی به موجب جبران ضررهای وارد شده به دلیل عملکرد نیروگاه‌های اتمی زیر نظر وستینگهاوس که زیر پرچم توشیبا فعالیت می‌کند، درصدد فروش این بخش برآمده است. افزایش هزینه‌ها در کنار تاخیر در بهره‌برداری پروژه‌هایی در کارولینای جنوبی و جورجیا، باعث شده تا ضرری هنگفت به توشیبا وارد شد.

توشیبا ابتدای هفته‌ی جاری گزارش مالی مربوط ۹ ماه اخیر خود را منتشر کرد که براساس آن این کمپانی ژاپنی متحمل ضرری ۵.۹ میلیارد دلاری طی این ۹ ماه شده است. توشیبا اعلام کرده که بخش تولید تراشه‌های این کمپانی درآمدی ۵.۸ میلیارد دلاری را به همراه سود خالص ۹۳۴ میلیون دلاری برای این کمپانی به ارمغان آورده است.

البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که فروش بخش تولید تراشه‌های توشیبا دارای موانع متعددی است. این بخش از توشیبا در قالب یک همکاری مشترک با وسترن دیجیتال فعالیت می‌کند، از این‌رو براساس قرارداد منعقد شده بین کمپانی وسترن دیجیتال و توشیبا، هر تصمیمی برای فروش بخش تولید تراشه باید با در نظر گرفتن حقوق وسترن دیجیتال صورت پذیرد.

از سوی دیگر، ژاپنی‌ها درصدد آن هستند تا بخش تولید تراشه‌ی توشیبا به یک کمپانی بیگانه فروخته نشود، چراکه کسب و کار توشیبا یکی از کلیدی‌ترین صنایع الکترونیک است که در این کشور فعالیت می‌کند. اطلاعات موجود نشان از این دارد که پیشنهاد اپل برای سرمایه‌گذاری در بش تولید تراشه‌های توشیبا نزدیک به ۲۰ درصد از سهام این بخش را عاید اپل می‌کند. با توجه به همکاری توشیبا با وسترن دیجیتال، در صورت ورود اپل، سهام این کمپانی در دست کمپانی‌های آمریکایی و ژاپنی باقی خواهد ماند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 36352 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/01/26 تعداد مشاهده: 1265
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر