کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316239 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فاکسکان ۹ میلیارد دلار برای تولید تلویزیون‌ 8K سرمایه گذاری کرد

کمپانی فاکسکان با سرمایه‌گذاری به ارزش ۹ میلیارد دلار می‌خواهد در شهر گوانگ‌ژوی چین، ساخت تلویزیون‌ 8K را از سال ۲۰۱۹ آغاز کند.

فاکسکان ۹ میلیارد دلار برای تولید تلویزیون‌ 8K سرمایه گذاری کرد

انتظار می‌رود فروش تلویزیون‌ 8K از سال ۲۰۱۹ آغاز شود. طبیعتا کمپانی‌های مطرح بسیاری می‌خواهند از این بازار سهمی به خود اختصاص دهند که طبق شایعات، یکی از این کمپانی‌ها فاکسکان خواهد بود. بنا بر خبرهای منتشرشده، فاکسکان حدود ۹ میلیارد دلار در ساخت تلویزیون‌های ال‌سی‌دی با رزولوشن 8K سرمایه‌گذاری کرده است.

زمانی که تلویزیون‌‌های ال‌سی‌دی توانستند جایگزین تلویزیون‌های CRT در بازار شوند، دو کمپانی کره‌ای سامسونگ و ال‌جی سهم بسیاری از بازار به خود اختصاص داده و رقبای ژاپنی را پس زدند. همین امر باعث شد کره جنوبی تبدیل به برترین کشور در زمینه تولید پنل‌ نمایشگر در دنیا شود.

طبق نظر تحلیلگران، این بار نوبت چین است که جایگاه کره جنوبی را تصاحب کند و احتمالا در سه‌ماهه فعلی شاهد رخ دادن آن خواهیم بود. چارلز انیس، یکی از مسئولان HIS Markit در مصاحبه‌ای گفته است:

در حقیقت، چین می‌تواند نیمه دوم ۲۰۱۷ سهم بیشتری از بازار تلویزیون‌ به خود اختصاص دهد و از کره جنوبی پیشی بگیرد.
کمپانی‌های مختلفی در چین سرمایه‌گذاری می‌کنند که یکی از آن‌ها فاکسکان نام دارد. این کمپانی کارخانه جدیدی راه‌اندازی کرده است که لایه‌های نمایشگر نسل ۱۰.۵ می‌سازد. دسترسی به چنین لایه‌های بزرگی به فاکسکان اجازه می‌دهد تلویزیون ال‌سی‌دی در ابعاد ۷۰، ۸۰، ۹۰ و حتی بزرگ‌تر از ۱۰۰ اینچ بسازد.

فاکسکان در حدود ۶۱ میلیارد یوان، معادل ۹ میلیارد دلار در کارخانه جدید سرمایه‌گذاری کرده است. ساخت این لایه‌ها توسط کمپانی به نام Sakai Display صورت می‌گیرد. Sakai Display بخشی از کمپانی شارپ بود که پس از خریداری شارپ توسط فاکسکان، به زیرمجموعه‌ای از فاکسکان تبدیل شد.

این کارخانه بر تولید تلویزیون‌های 8K در ابعاد بزرگ متمرکز خواهد بود که در واقع نسبت به تلویزیون‌هایی با رزولوشن 4K از چهار برابر پیکسل بیشتر بهره می‌برند. در چین بازار تلویزیون‌ به‌خوبی رونق گرفته است؛ اما انتظار می‌رود در مناطق دیگر دنیا نیز شاهد افزایش فروش تلویزیون‌های 8K باشیم. ژاپن نیز قصد دارد مسابقات المپیک ۲۰۲۰ را با رزولوشن 8K پوشش رسانه‌ای دهد که طبیعتا به فروش تلویزیون‌های 8K کمک خواهد کرد.

کمپانی فاکسکان در ساخت تلویزیون‌های 8K می‌خواهد از تکنولوژی ال‌سی‌دی شارپ استفاده کند. بنابراین در این محصولات از پنل VA LCD استفاده خواهد شد و به احتمال زیاد مجهز به تکنولوژی IGZO خواهند بود. با این حساب می‌توان تلویزیون جدید فاکسکان را یکی از پیشرفته‌ترین محصولات دانست که تنها تلویزیون‌های نسل ۱۱ شرکت TCL توان رقابت با آن دارند.

فاکسکان در زمینه ساخت پنل‌های اولد نیز سرمایه‌گذاری کرده است؛ اما پنل‌های تولیدشده در ابعاد کوچک و برای دستگاه‌هایی مانند تلفن‌های هوشمند مناسب خواهند بود.

تولید تلویزیون‌های 8K فاکسکان که کارخانه آن در گوانگ‌ژوی چین واقع شده است، از سال ۲۰۱۹ آغاز می‌شود. تری گو، مدیرعامل فاکسکان، در مصاحبه‌ای گفته است انتظار می‌رود ارزش بازار تلویزیون‌ 8K در سال ۲۰۲۰ به ۵.۱۵ تریلیون دلار برسد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 36367 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/01/28 تعداد مشاهده: 1258
سافت گذر