کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ماشین پرنده؛ به زودی

اگر در گذشته می‌خواستیم متنی تخیلی در مورد آینده بنویسیم، یکی از چیزهایی که آن را توضیح می‌دادیم، ماشین‌ها و اتومبیل‌های پرنده بود. اما حالا به نظر می‌رسد دیگر نیازی به خیال پردازی نباشد و این آرزو به واقعیت تبدیل شود.

PAL-V ایرومبیل ماشین

به گزارش سافت‌گذر، کمپانی ایروموبیل، خبر از رونمایی از نخستین نسل ماشین‌های پرنده داده است.

بر اساس اخبار رسیده، این ماشین سال 2020 در دسترس خواهد بود و سفارش برای پیش خرید آن نیز بزودی پذیرفته می‌شود. قیمت این ماشین حدود 1.3 میلیون دلار است و برای این‌که بتوانید با آن رانندگی کنید،‌ باید هم گواهی‌نامه ماشین داشته باشید و هم گواهی‌نامه خلبانی. البته به نظر می‌رسد برای از بین بردن خطرات پرواز، بزودی نسخه تمام اتوماتیک این خودرو نیز تولید شود.

این نخستین باری نیست که شرکت ایرومبیل قصد انجام چنین کاری را دارد. نخستین ایده این شرکت برای تولید ماشین پرنده، با خودروی مدل PAL-V آغاز شد.

این خودرو، ترکیبی از اتومبیل و هلیکوپتر بود که برای شروع پرواز، تنها به 3 دقیقه زمان نیاز داشتیم تا بتوان با سرعت 224 مایل بر ساعت حرکت کنیم. هم‌چنین در طول این مدت نیز، این ماشین می‌توانست 446 مایل را با 75 درصد بیش‌ترین سرعت خود حرکت کند.

موتور این ماشین در صندلی پشت راننده قرار داشته و زمانی که بر روی زمین در حال حرکت هستیم، مانند یک ژنراتور عمل کرده و باعث به حرکت درآمدن چرخ‌های جلو می‌شود.


منبع: techradar.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 36420 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت‌گذر تاریخ خبر: 1396/02/01 تعداد مشاهده: 1170
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر