کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316268 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مشخصات اچ تی سی یو 11 فاش شد: اسنپدراگون 835 و ۶ گیگابایت رم

تصویری از پشت جعبه اچ‌تی‌سی یو 11 در فضای مجازی قرار گرفته است که مشخصات سخت‌افزاری این محصول را فاش می‌کند. 

مشخصات اچ تی سی یو 11 فاش شد: اسنپدراگون 835 و ۶ گیگابایت رم

به‌ لطف اخباری که تاکنون منتشر شده‌اند، از زمان معرفی اچ‌تی‌سی یو 11 باخبر هستیم. پرچم‌دار بعدی کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی در ۱۶ می رونمایی می‌شود. انتظار می‌رود اچ‌تی‌سی یو 11 مجهز به سخت‌افزار قدرتمندی باشد که این موضوع در بنچمارک‌های منتشرشده از محصول جدید اچ‌تی‌سی تأیید شده است.

طبق آخرین اطلاعاتی که از پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی منتشر شده است،  انتظار می‌رود یو 11 از نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل برخوردار باشد. روی این نمایشگر از محافظ گوریلا گلس 5 استفاده شده است که باعث افزایش مقاومت صفحه نمایشگر در برابر خراش و ضربات می‌شود.

اچ‌تی‌سی یو 11 مجهز به ۶ گیگابایت حافظه رم است و از یک تراشه اسنپدراگون 835 بهره می‌برد که با معماری ۶۴ بیتی ساخته شده است و از پردازنده ۸ هسته‌ای استفاده می‌کند. در پشت اچ‌تی‌سی یو 11 از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی استفاده شده که دارای روزنه f/1.7، اولترا پیکسل ۳ و اولترا اسپید AF است.

یو 11 دارای گواهی IP57 است و می‌تواند در برابر نفوذ آب و گردوخاک در امان باشد. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز در جلوی این گوشی هوشمند استفاده شده است که از روزنه F/2.0 بهره می‌برد.

کمپانی اچ‌تی‌سی در گوشی هوشمند جدیدش از تکنولوژی BoomSound استفاده کرده است؛ این یعنی شاهد کیفیت صدای بسیار بالایی در یو 11 خواهیم بود.

در جلوی اچ‌تی‌سی یو 11 از یک اسکنر اثر انگشت نیز استفاده شده است. پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی از دو درگاه سیم‌کارت نانو، سیستم شارژ سریع 3.0، چیپ NFC و ارتباطات 4G LTE بهره می‌برد. همچنین می‌توانید با استفاده کارت حافظه میکرو اس‌دی میزان حافظه ذخیره‌سازی آن را افزایش دهید.

اچ تی سی یو 11

در آخر می‌توان به باتری اشاره کرد که ظرفیت آن طبق شایعات، ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت اعلام شده است. اچ‌تی‌سی یو 11 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 7.1.1 و مجهز به رابط کاربری Sense است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 36628 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/02/12 تعداد مشاهده: 765
سافت گذر