کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316152 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونه با کابل USB لپ‎تاپ را به تلویزیون متصل کنیم

این روزها دیگر روی هر تلوزیونی چند پورت USB وجود دارد. بعضی از تلوزیون‎های قدیمی‎تر از قابلیت‎های پایه USB مثل تماشای عکس از داخل یک فلش درایو پشتیبانی می‎کنند، در حالی که تلویزیون‎های هوشمند پیشرفته‎تر می‎توانند وظایف نسبتا پیشرفته‎تری مثل انتقال فایل را نیز انجام دهند. اگر تلویزیون شما توانایی یکپارچه‌سازی کامل با یک کامپیوتر را از طریق USB داشته باشد، شما می‎توانید به تمام فایل‎های چندرسانه‎ای موجود در هارددیسک لپ‎تاپ خود روی یک صفحه‌نمایش بزرگ دسترسی داشته باشید.
تنها کاری که برای اتصال لپ‎تاپ خود به تلویزیون باید انجام دهید این است که ببینید تلویزیون شما از کدام قابلیت‎های فناوری USB پشتیبانی می‎کند و بعد یک کابل USB مناسب برای انجام این کار تهیه کنید.

چگونه با کابل USB لپ‎تاپ را به تلویزیون متصل کنیم

نحوه اتصال لپ‎تاپ به تلویزیون با کابل USB:

1. دفترچه راهنمای تلویزیون خود را بررسی کنید و ببینید آیا از ارتباط مستقیم با کامپیوتر از طریق USB پشتیبانی می‎کند یا خیر. اگر این گونه بود ببینید کدام نوع از فایل‎ها پشتیبانی می‎شوند.

2. پورت USB پشتیبانی کننده روی تلویزیون را پیدا کنید.

3. کابل و مبدل لازم برای اتصال به پورت USB روی تلویزیون و لپ‎تاپ خود را تهیه کنید. معمولا کابل USB همراه با تلویزیون برای این کار کفایت می‎کند.

4. یک سر کابل USB را به پورت مربوطه روی لپ‎تاپ متصل کنید و سر دیگر کابل را به پورت USB تلویزیون متصل کنید.

5. با استفاده از کنترل از راه دور از منوی ورودی‎های تلویزیون ورودی مربوط به این پورت را انتخاب کنید.

توجه:

خیلی از تلویزیون‎ها حداقل از یک پورت USB برخوردار هستند، اما تعداد کمی‎ از آنها هستند که می‎توانند از یک اتصال مستقیم به کامپیوتر پشتیبانی کنند. بعضی از تلویزیون‎ها نیز از پورت USB تنها برای انجام خدمات مثل به‎روزرسانی میان‌افزار استفاده می‎کنند. بعضی ديگر نیز تنها قادر به خواندن محتوای فلش درایو USB هستند. از طرفی، نوع فایل‎های پشتیبانی شده نیز با محدودیت همراه است. رایج‎ترین فرمت‎های فایل پشتیبانی شده JPG, MP3 و MP4 هستند.

همچنین، با وجودی که ظاهر و اندازه خیلی از مبدل‎های USB با محل اتصال آنها هماهنگ است، اما در هنگام استفاده از کابل‎ها و مبدل‎هایی غیر از کابل اصلی خود تلویزیون (مثل کابل تلفن هوشمند یا دوربين) باید بسیار دقیق بود، زیرا استفاده از یک مبدل و کابل نادرست می‎تواند به سخت‌افزار شما آسیب برساند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 36672 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: مجله شبکه تاریخ خبر: 1396/02/14 تعداد مشاهده: 2419
کلید واژه ها: , , ,
اخبار مرتبط
سافت گذر