کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316239 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مشخصات سخت افزاری آیفون 8 ناامیدکننده است

هر روز  تصاویر و شایعات هیجان‌انگیز بیشتری از آیفون ٨ منتشر می‌شود، به‌طوری‌ که حتی بر فروش آیفون ٧ نیز تأثیر گذاشته است. اما اپل واقعا برای آیفون بعدی‌اش چه ویژگی‌‌هایی ارائه خواهد کرد؟ آیا کاربران راضی خواهند بود؟

مشخصات سخت افزاری آیفون 8 ناامیدکننده است

شایعات و تصاویر هیجان‌انگیز درباره آیفون جدید اپل در سال ٢٠١٧، باعث ایجاد هیجان زیادی در بین کاربران شده است. به‌طوری‌که تیم کوک، مدیرعامل اپل، می‌گوید این موضوع بر فروش آیفون‌های کنونی شرکت تأثیر گذاشته و فروش آن‌ها کمتر از پیش‌‌بینی‌ها بوده است؛ اما شرکت خدمات اقتصادی و بانکی «جی پی مورگان» می‌گوید آخرین خبرها درباره آیفون ٨ برای کاربران خوشحال‌کننده نیست و باعث ناامیدی آن‌ها خواهد شد.

iphone-8
بر اساس گزارش مفصل سایت 9to5Mac، اپل در حال برنامه‌ریزی برای سه محصول جدید آیفون ٧ اس، آیفون ٧ اس پلاس و مدل پرچم‌دار آیفون ٨ است؛ اما از نظر این سایت، این مدل‌ها چندان امیدوارکننده نخواهند بود.

جی پی مورگان اعتقاد دارد برخلاف رندرهای خیره‌کننده‌ای که از آیفون ٨ در سایت‌های مختلف منتشر شده است، محصول جدید اپل حاشیه‌ی کوچک ٤ میلی‌متری در تمامی اطراف صفحه نمایش نخواهد داشت و مشابه گلکسی اس ٨، صفحه نمایش آن از دو طرف بدون حاشیه، ولی از بالا و پایین حاشیه‌ای قابل توجه خواهد داشت. شکل زیر طراحی آن را در مقایسه با آیفون‌های فعلی بهتر نشان می‌دهد.

iphone 8 design
جی پی مورگان همچنین در مورد آیفون ٧ اس و آیفون ٧ اس پلاس می‌گوید این مدل‌ها هم طراحی ساده‌ای مشابه سایر گوشی‌های اپل (از مدل ٦ اس به بعد) خواهند داشت ولی مشابه آیفون ٨ از کناره‌های آلومینیومی برخوردار خواهند بود و در پشت آن‌ها از شیشه استفاده می‌شود.

استفاده از شیشه در طراحی باعث می‌شود امکان شارژ بی‌سیم نیز برای گوشی‌های جدید اپل فراهم شود. البته این تغییر کمی بحث‌برانگیز است، چون مشابه آیفون‌های ٤ و ٤ اس در صورت افتادن، احتمال آسیب جدی وجود دارد. همچنین با ترکیب استیل ضد زنگ و شیشه، آیفون ٨ ظاهر شیک‌‌تری خواهد داشت.

جی پی مورگان می‌گوید اپل هنوز تصمیم خود را درباره ادغام سنسور اثر انگشت (تکنولوژی تاچ آی‌دی اپل ) و صفحه نمایش در محصول جدیدش نگرفته است؛ همان‎طور که در جدول زیر، جلوی سنسور اثر انگشت یک علامت سؤال گذاشته شده است.

مشخصات / گوشی  آیفون  ٨
صفحه نمایش OLED (out-cell)
جنس بدنه Stainless steel frame and 2.5D glass cover
دوربین  Dual-12MP/7MP
لمس سه بعدی YES
لرزش‌گیر نوری (OIS) YES (DUAL OIS)
حسگر اثر انگشت ؟


به‌عنوان یک نکته مثبت‌، جی پی مورگان به باتری‌ L شکل آیفون ٨ اشاره می‌کند که ۳۰ درصد بزرگ‌تر است و ظرفیت بیشتری دارد. همچنین دوربین پشتی دوگانه یک ویژگی مهم است؛ البته این به‌روزرسانی‌ها هزینه‌ای حدود ٧٠ تا ٨٠ دلار (صرف نظر از هزینه‌های ساخت) برای هر آیفون خواهد داشت. در نتیجه پیش‌بینی می‌شود قیمت آیفون ٨ افزایش پیدا کند و به بالای ١٠٠٠ دلار برسد.

جی پی مورگان در این مورد می‌گوید:

در تمام تحلیل‌هایی که تا به اینجا انجام دادیم، روی این‌که اپل به میزان لازم در طراحی آیفون ٨ جاه‌طلب نبوده است تأکید کردیم؛ اما کسانی که این موضوع را قبول ندارند، با وجود مأیوس شدن از مشخصات سخت‌افزاری آیفون ٨، می‌گویند «در عوض، هدفون بی‌سیم اپل (ایرپاد) به همراه آیفون ٨ و در جعبه آن وجود خواهد داشت.»
اما باید توجه کنید که صرف نظر از سود این موضوع برای اپل و گذشته از بی‌استفاده بودن آن برای کسانی که یک هدفون/ایرفون مناسب و باکیفیت دارند و نیازی به ایرپاد اپل ندارند، این استدلال به هیچ وجه منطقی نیست؛ چرا که از زمان معرفی ایرپاد‌ به بازار، اپل با مشکلات بسیاری در تأمین آن روبه‌رو شد و حتی به خریدارانی که در روز معرفی ثبت نام کرده بودند، گفته شده بود انتظار ٦ هفته تأخیر برای حمل و نقل داشته باشند. حال تصور کنید که اپل بخواهد برای ٦٠ تا ٨٠ میلیون دستگاه آیفون ٨ که در چهار ماه اول معرفی آن به فروش خواهد رسید، ایرپاد تأمین کند! 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 36759 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/02/20 تعداد مشاهده: 2069
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر