کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316153 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

وقتی هوش هیجانی یک کامپیوتر با شما رقابت می‌کند

قرار است در آینده‌ی نزدیک، کامپیوترها با درک هوش هیجانی و تحلیل احساس افراد، وارد تعامل بهتری با انسان‌ها شوند.

وقتی هوش هیجانی یک کامپیوتر با شما رقابت می‌کند

بر‌خلاف شایعه‌ی رایجی که ساخت کامپیوتری با هوش هیجانی تا آینده‌ی دور ممکن نیست، کامپیوترها در حال حاضر می‌توانند این قابلیت را به خود اضافه کنند و حتی در برخی موارد هوش هیجانی را جایگزین عملکرد فعلی کنند. در حالی که ما فکر می‌کنیم هوش هیجانی یک خصیصه‌ی منحصربه‌فرد انسانی است، کامپیوترها در حال نقض این ادعا هستند.

یکی از دلایل اصلی که انسان‌ها در فهم دقیق احساسات دیگران شکست می‌خورند، تمرکز بر احساسات خودشان است. برای مثال ممکن است دروغ‌های دیگران را باور کنیم یا متوجه بعضی از نشانه‌های اجتماعی نشویم. از آنجا که کامپیوترها هیچ درگیری احساسی درون خود ندارند، می‌توانند در این زمینه یک گام جلوتر از ما باشند؛ بنابراین آن‌ها می‌توانند به‌طور کامل احساسات افراد را درک کنند.

محاسبات احساسی به کامپیوترها یاد می‌دهد که احساسات انسان‌ها را از طریق ژست‌های بدنی، ویژگی‌های صورت، حرکات، حالات فیزیکی و الگوهای رفتاری مشاهده و تحلیل کنند. گام بعدی، تفاسیر ساده بر اساس آزمون و خطا است که برای فناوری‌های یادگیری ماشین و هوش مصنوعی ایده‌آل به‌حساب می‌آید.

محققان در حال به‌کارگیری بازسازی احساسات و عواطف انسانی در ربات‌ها و انواع برنامه‌های کاربردی هستند. به‌عنوان مثال، معامله گران سهام وال استریت مجبور هستند برای میلیون‌ها دلار پول مردم تصمیم‌گیری کنند. در این شرایط، جوی پرفشار ایجاد خواهد شد که برای سلامت احساسی کارمندان مطلوب نیست؛ زیرا جوی حاکم می‌شود که می‌تواند منجر به خطاهای انسانی زیادی شود. در حال حاضر، کسب‌وکارهای بزرگی مانند بانک مرکزی آمریکا و جی پی مورگان چیس در حال همکاری با شرکت‌های فناوری هستند تا از اشتباهات جدی جلوگیری شود و عملکرد بهبود پیدا کند.

به گزارش بلومبرگ، چندین بانک در حال همکاری با استارتاپی به نام هیومنایز (Humanyze) هستند که مدال‌هایی تولید می‌کند. در این مدال‌ها سنسورها و میکروفون‌هایی به کار رفته است که فعالیت‌های انسانی مانند گفتار و الگوهای استرسی در زمان را نشان می‌دهد و این اطلاعات را به مدیریت منتقل می‌کند؛ بنابراین مدیران می‌توانند اقدامات فوری در جهت بهبود عملکرد کارکنان خود انجام دهند و از اشتباهات احتمالی جلوگیری کنند.

ربات‌ها و روابط
آن‌طور که معلوم شده است، ربات‌های احساسی! در زمینه‌ی رساندن خدمات به مشتریان هم برتری دارند. سونی اعلام کرده است که می‌خواهد برای بخش خدمات به مشتریان ربات‌هایی استفاده کند که پیوندهای عاطفی با مشتریانش برقرار کنند. شرکت SoftBank رباتی انسان‌نما و چندزبانه به نام Pepper ساخته است که می‌تواند با انسان‌ها وارد تعامل شود و قابلیت ارائه‌ی خدمات جدی به مشتریان دارد. در این میان اپلیکیشن‌هایی مانند Cogito با استفاده از هوش مصنوعی به ربات‌ها کمک می‌کنند تا از هوش هیجانی، بهره‌ی بیشتری بگیرند. حتی می‌توان از این سطح هم فراتر رفت و بین انسان و ربات رابطه‌ی عاطفی برقرار کرد!

هر چند توانایی یک ماشین در تشخیص احساسات ما می‌تواند دردناک به نظر برسد؛ اما واقعیت این است که هوش هیجانی می‌تواند با تقویت سیستم‌های محاسباتی، بسیاری از قابلیت‌های انسانی را تقویت کند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 36765 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/02/20 تعداد مشاهده: 2077
کلید واژه ها: , ,
اخبار مرتبط
سافت گذر