کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316127 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

به گفته پژوهشگران، اپل واچ قادر به تشخیص بیماری قلبی است

نتیجه تحقیقات پژوهشگران دانشگاه کالیفرنیا نشان می‌دهد که اپل واچ می‌تواند افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی را شناسایی کند.

به گفته پژوهشگران، اپل واچ قادر به تشخیص بیماری قلبی است

پیش از این گمانه‌زنی‌هایی در خصوص ناکارآمد بودن پایشگرهای داخلی ضربان قلب ساعت‌های هوشمند در تشخیص مشکلات قلبی بیمار منتشر شده بود. به‌عنوان مثال برخی از پوشیدنی‌ها، ضربان قلب را به‌اشتباه، نامنظم نشان می‌دهند که این مسئله نشان‌دهنده‌ی در شرف وقوع بودن حمله‌ی قلبی است.

اما نتیجه مطالعات پژوهشگرهای دانشگاه کالیفرنیا به کمک اپلیکیشن کاردیوگرام که برای اپل واچ توسعه داده شده است، نشان می‌‌دهد که ابزار پوشیدنی اپل می‌تواند در چنین شرایطی نیز عملکرد خوبی از خود به نمایش گذارد. در این مطالعه حسگر ضربان قلب اپل‌ واچ در حقیقت می‌تواند فیبریلاسیون دهلیزی را از ریتم عادی قلب تشخیص دهد.

در حالی که اپل واچ لزوما ابزاری برای شناسایی بیماری نیست؛ این مطالعه نشان داد که گجت‌های پوشیدنی ما می‌توانند چیزی فراتر از ابزارهایی برای پایش فعالیت‌های روزمره‌ی ما باشند و نقش ابزارهای سلامت را نیز ایفا کنند. در حقیقت اطمینان داریم این آینده‌ای است که اپل نیز برای دستگاه‌های پوشیدنی خود ترسیم کرده است؛ چرا که اخیرا شایعاتی مبنی بر فعالیت گروهی سری این کمپانی روی سنسورهای تشخیص گلوکز برای پوشیدنی‌ها منتشر شده است.

گریگوری ام. مارکوس، نویسنده‌ی ارشد این تیم تحقیقاتی می‌گوید:

نتایج ما نشان می‌دهند که گجت‌های پوشیدنی کنونی مانند ساعت‌های هوشمند، فرصت خوبی جهت پایش، تشخیص و انجام درمان‌های پزشکی فوری برای فیبریلاسیون دهلیزی، بدون نیاز به تلاش خود بیمار فراهم می‌کند. با اینکه پایش توسط فناوری‌های موبایل نمی‌تواند جایگزین متدهای پایش مرسوم باشد؛ اما پتانسیل آن را دارد تا در پایش موفق بیماران با ریسک بالاتر به کار گرفته شود و تعداد موارد تشخیص داده نشده از فیبریلاسیون دهلیزی را کاهش دهد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 36820 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/02/23 تعداد مشاهده: 1530
سافت گذر