کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با قابلیت تنسورفلو لایت در اندروید O، نرم‌افزارها کوچک‌تر و سریع‌تر می‌شوند

در کنفرانس I/O 2017، شرکت گوگل از قابلیت تنسورفلو لایت در سیستم عامل اندروید O برای سریع‌تر کردن تعامل با نرم‌افزارها پرده برداشت.

با قابلیت تنسورفلو لایت در اندروید O، نرم‌افزارها کوچک‌تر و سریع‌تر می‌شوند

شرکت گوگل روی سن کنفرانس توسعه دهندگان I/O 2017، از ویژگی نوآورانه‌ی تِنسورفلو لایت (TensorFlow Lite) برای سیستم عامل اندروید O پرده برداری کرد. در حقیقت تنسورفلو لایت، نسخه‌ی ویژه‌ای از کتابخانه‌ی نرم‌افزار منبع باز TensorFlow است که به سریع‌تر بودن و جای‌گیری کمتر نرم‌افزارها همراه با یادگیری ماشین کمک خواهد کرد. همراه زومیت باشید.

به گفته‌ی سخن‌گوی شرکت گوگل، قابلیت تنسورفلو لایت به توسعه دهندگان کمک می‌کند فناوری بسیار جدید یادگیری ماشین را در گوشی‌های هوشمند دارای پردازنده‌ی سیلیکونی ویژه، فعال کنند. یکی از قابلیت‌های سیستم عامل اندروید O که از تنسورفلو لایت بهره می‌برد، تم جدید و رابط کاربری نوین موسوم به فلوید ایکسپرینسز (Fluid Experiences) است. فلوید ایکسپرینسز قابلیتی است که امکان انجام عملیات بیشتری را با ظاهری ساده برای کاربر فراهم می‌کند. به عنوان مثال می‌توان از ویژگی تصویر در تصویر یا Notification Dots که با لمس چند ثانیه‌ای روی آن اطلاعات بیشتری در اختیار کاربر می‌گذارد، نام برد. همان‌طور که قبلا اشاره شد، بهره‌مندی کامل از مزایای تنسورفلو لایت منوط به وجود پردازنده‌ی مرکزی جدید در گوشی هوشمند و سایر دستگاه‌های هوشمند خواهد بود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 36910 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/02/28 تعداد مشاهده: 1154
سافت گذر