کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316121 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

اندروید گو جایگزین اندروید وان نیست!

به گفته گوگل Android Go که روز پنجشنبه برای گوشی‌ها و تبلت‌های ارزان قیمت معرفی شد جایگزینی برای طرح اندروید وان نیست.


مسابقه که بین ویژگی‌های بهتر و برتر گوشی‌های هوشمند شکل‌گرفته است و دعوت تولیدکنندگان از مصرف‌کنندگان به داشتن گوشی‌های هوشمند چنان قدرتمندی که گاهی اوقات از توانایی پردازش کامپیوترها نیز پیشی می‌گیرند، دیگر در گوشی‌های اندرویدی به امری عادی بدل شده است. درنتیجه همین روند، قیمت بالای گوشی‌های پرچم‌دار یک مشکل محسوب نمی‌شود، چراکه بالا بودن هزینه گوشی به این معنی است که تولیدکننده از تکنولوژی گران‌قیمت هم استفاده کرده است، اما بر سر دستگاه‌هایی که قیمت بسیار پایین دارند چه می‌آید؟

برای این دستگاه‌ها، یعنی گوشی‌هایی که قیمت در حدود 100 دلار یا کمتر دارند، برنامه‌ریزی‌های زیادی توسط گوگل انجام‌شده تا گوشی‌های هوشمندی اندرویدی برای میلیاردها افرادی که منابع محدود دارند نیز در دسترس باشد. در جلسه‌ای که پیرامون Android Go شکل گرفت، Arpit Medha مدیر محصول Android Go اعلام کرد که Android Go جدیدترین تلاش این شرکت برای در دسترس قرار دادن گوشی‌های هوشمند برای همگان است.

یکی از سؤال‌هایی که مطرح شد این بود که آیا Android Go جایگزینی برای پروژه Android One است؟ Arpit پاسخ داد که Android Go در قالب فعلی خود، جایگزینی برای Android One نیست. Android One بازار گوشی‌های میان رده را هدف گرفته و Android Go بر دستگاه‌های ساده و ابتدایی متمرکزشده است.

همین سؤال از مدیرعامل گوگل آقای Sundar Pichai پرسیده شد و وی پاسخی مشابه، اما شفاف‌تری را ارائه داد. به عبارت ساده، گوگل به Android Go به‌عنوان جایگزینی برای Android One نگاه نکرده و آن‌ها را دو محصول جداگانه می‌داند که در اکوسیستم اندروید به زندگی خود ادامه می‌دهند.

بااینکه در ابتدا به نظر می‌رسید Android Go جایگزین طبیعی Android One باشد، به نظر می‌رسد که گوگل برنامه‌های دیگری در سر داشته باشد. Android Go برای بازار گوشی‌های 100 دلاری طراحی‌شده است، یعنی دستگاه‌هایی که کمترین نگرانی در مورد آن‌ها قیمتشان است؛ اما Android One بر بازار گوشی‌های با قیمت مناسب تا میان رده تمرکز دارد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 36986 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1396/03/01 تعداد مشاهده: 1898
کلید واژه ها: ,
سافت گذر