کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9159 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نمونه اولیه نمایشگر جدید سامسونگ با قابلیت کشش و انعطاف

سامسونگ با ارائه‌ی طرح‌هایی جسورانه و جالب توجه از نمایشگرهای جدید در دیسپلی ویک، توجهات را به‌سوی خود جلب کرده است.

نمونه اولیه نمایشگر جدید سامسونگ با قابلیت کشش و انعطاف

سامسونگ دیسپلی به‌تازگی در کنفرانس دیسپلی ویک (Display Week) حضور یافته است. دیسپلی ویک در واقع یک کنفرانس مرتبط با فناوری تولید نمایشگر است که توسط جامعه‌‌ای موسوم به SID میزبانی‌ می‌شود و در دوره‌ی اخیر آن نیز برخی‌ از نمونه‌های اولیه‌ی مهیج و جسورانه خودنمایی کرده‌اند.

در رتبه‌ی اول، یک نمایشگر اولِد ۹.۱ اینچی از سامسونگ با قابلیت لوله شدن، خم شدن و حتی کشیده شدن قرار دارد که با اعمال کشش، تغییر اندازه می‌دهد و سپس به سایز اصلی خود برمی‌گردد. این نمایشگر که نمونه‌ی اولیه‌ای از محصول جدید شرکت سامسونگ است، بر‌خلاف سایر صفحه نمایش‌های قابل انعطافی که در بازار موجود هستند و معمولا تنها قابلیت خم شدن در یک جهت دارند، قابلیت خم شدن در هر دو جهت دارد. هنوز هیچ برنامه‌ی دقیقی در مورد زمان عرضه‌ی این نمایشگر به بازار ارائه نشده است. حتی هنوز مشخص نیست آیا چنین صفحه نمایشی واقعا در مقیاس تجاری و برای بازارها تولید می‌شود یا خیر. با این حال به نظر می‌رسد این نمایشگر واقعا تأثیرگذار و جالب توجه است.

گزینه‌ی بعدی در این کنفرانس که در رتبه‌ی دوم محصولات جالب توجه سامسونگ قرار می‌گیرد، یک ال‌سی‌دی با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ از نوع 4K است؛ نمایشگری که می‌تواند روزی در آینده خودش را در هدست‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده و برای ارائه‌ی تصاویر شفاف‌تر و بهتر مطرح کند و ما با استفاده از آن، دیگر با مشکلاتی از قبیل پیکسل‌های قابل رؤیت روبه‌رو نباشیم؛ موردی که در حال حاضر در هدست‌های موجود در بازار مشاهده می‌شود. برای مقایسه می‌توانیم اشاره کنیم که صفحه نمایش هدست آکیولس ریفت دارای رزولوشنی به مقدار ۱۰۸۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است. ظاهرا نمایشگر سامسونگ دارای یک بهبود قابل ملاحظه در کیفیت تصویر است. البته در اینجا هم فرض را بر این می‌گذاریم که چنین محصولی روزی به بازارها عرضه‌ خواهد شد. بار دیگر باید اشاره کنیم که برای این محصول هم هیچ برنامه‌ی تجاری معینی در حال حاضر اعلام نشده است.

سامسونگ
سامسونگ اخیرا از یک صفحه‌نمایش اولِد ۵.۰۹ اینچی هم رونمایی کرده که قادر به ارائه‌ی تصویر سه‌بعدی بدون نیاز به عینک‌ مخصوص است. با در نظر داشتن اینکه نمایشگرهای سه‌بعدی پیش از این شکست‌های گسترده‌ای تجربه کرده‌اند، اندکی سخت است که بتوانیم باز هم در مورد چنین ایده‌ای هیجان‌زده شویم. کمپانی‌های فناوری فعال در عرصه‌ی نمایشگرهای سه‌بعدی موفقیتی در این زمینه نداشته‌اند، به‌طوری‌که مثلا کمپانی نینتندو در حال کنار گذاشتن طرح مفهومی خود به نام New 2DS XL است. اما باز هم نمی‌توانیم با قطعیت نظر بدهیم؛ شاید سامسونگ با گرفتن درس‌هایی از گذشته، واقعا راه‌هایی برای بهبود کارکرد این نمایشگرها پیدا کرده باشد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 37065 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/03/06 تعداد مشاهده: 2050
سافت گذر