کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هواوی نوا 2 و نوا 2 پلاس با دوربین دوگانه معرفی شدند

هواوی گوشی‌های نوا و نوا پلاس را در سپتامبر سال ۲۰۱۶ معرفی کرد و حال نسخه دوم این گوشی‌های میان‌رده را عرضه کرده است.

هواوی نوا 2 و نوا 2 پلاس با دوربین دوگانه معرفی شدند

فروشگاه آنلاین رسمی هواوی، امروز دو گوشی میان‌رده نوا ۲ و نوا ۲ پلاس را در لیست گوشی‌های خود قرار داد. این دو محصول، نسخه جدید گوشی‌های نوا و نوا پلاس هستند که در سپتامبر گذشته معرفی شدند.

نوا ۲ و نوا ۲ پلاس اکنون از نظر طراحی شباهت بیشتری به گوشی‌های سری پی هواوی هستند و هر دو از دوربین دوگانه بهره می‌برند. پنل پشت گوشی به طور کامل تغییر کرده است. حسگر اثر انگشت در پشت گوشی قرار دارد و ظاهر گرد آن نسبت به نسل قبل متفاوت است. نوا ۲ و نوا ۲ پلاس در رنگ‌های آبی جوّی، سبز چمنی، طلایی، مشکی آبسیدین و رز گلد روانه بازار می‌شوند.

علاوه بر طراحی، شباهت‌های زیادی بین نوا ۲ و نوا ۲ پلاس وجود دارد. هر دو از دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی بهره می‌برند. نمایشگر هر دو از نوع ال‌سی‌دی LPTS با رزولوشن 1080p است، اما اندازه نمایشگر آن‌ها با هم تفاوت دارد. نوا ۲ به نمایشگر ۵ اینچی و نوا ۲ پلاس به نمایشگر ۵.۵ اینچی مجهز است. دوربین دوگانه از یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز ۸ مگاپیکسلی تشکیل شده است که قابلیت‌های زوم اپتیکال و حالت پرتره نیز دارند.

هر دو گوشی دارای نمایشگر ۲.۵ بعدی خمیده و بدنه فلزی هستند. نوا ۲ از باتری ۲۹۵۰ میلی‌آمپری و نوا ۲ پلاس ۳۳۴۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد. سیستم عامل هر دو اندروید نوقا است. فروش هر دو از ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ شروع می‌شود و هم‌اکنون می‌توانید آن‌ها را پیش‌خرید کنید.

هواوی تصمیم گرفته است چیپست هشت هسته‌ای Kirin 659 خود را جایگزین پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۲۵ نسل پیش کند. نوا ۲ با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، ۳۶۵ دلار قیمت دارد. نوا ۲ پلاس با رم ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت، برچسب قیمت ۴۲۰ دلار دارد. حافظه داخلی هر دو را می‌توانید با کارت حافظه تا حداکثر ۱۲۸ گیگابایت افزایش دهید.

نوا ۲
نوا ۲
نوا ۲
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 37068 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/03/06 تعداد مشاهده: 2017
سافت گذر