کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316228 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را در سه رنگ جدید عرضه می‌کند

پرچم‌داران گلکسی اس ۸ سامسونگ چند هفته‌ای است که بازار عرضه شده‌اند و با اینکه فروش خوبی دارند، سامسونگ قصد دارد آن‌ها را در سه رنگ جدید روانه بازار کند.

سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را در سه رنگ جدید عرضه می‌کند

لیستی که در وب‌سایت سامسونگ وجود دارد، نشان می‌دهد که این غول کره‌ای قصد دارد گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را در سه رنگ جدید روانه بازار کند. گلکسی اس ۸ قرار است در رنگ‌های آبی یخی، خاکستری متمایل به بنفش و طلایی شنی به فروش برسد. گلکسی اس ۸ پلاس تنها در دو رنگ آخر عرضه می‌شود. هنوز مشخص نیست که آیا این رنگ‌ها برای بازار بین‌المللی هستند یا فقط در بازار تایوان عرضه می‌شوند. تصویر زیر رنگ‌های یاد‌شده را نشان می‌دهد.

گلکسی اس ۸

علاوه بر عرضه با رنگ‌های جدید، سامسونگ در حال کار روی نسخه بعدی پرچم‌داران خود در پروژه استار است. انتظار می‌رود که اینفینیتی دیسپلی در گلکسی اس ۹ نیز وجود داشته باشد. گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس تابه‌حال یک موفقیت برای سامسونگ بوده‌اند و سامسونگ انتظار دارد که تا پایان سال ۲۰۱۷، ۶۰ میلیون نسخه از آن‌ها را به فروش برساند.

سامسونگ همچنین قصد دارد در تابستان، گلکسی نوت ۸ را عرضه کند که سخت‌افزار آن بر پایه گلکسی اس ۸ است. گلکسی نوت ۸ از قلم هوشمند اس پن و سخت‌افزار بهبودیافته بهره می‌برد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 37103 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/03/08 تعداد مشاهده: 2186
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر