کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اندروید O در وان پلاس 3T و وان پلاس 3

هنوز نام رسمی اندروید O را نمی دانیم ولی شرکت وان پلاس گزارش داده است که به محض رونمایی از این نسخه اندروید، می توان آن را در وان پلاس 3T و وان پلاس 3 مشاهده کرد.

اندرویدO وان‌پلاس وان‌پلاس3 وان‌پلاس3T

به گزارش سافت گذر، مدیرعامل وان پلاس در توئیتر خود خبر از عرضه نسخه جدید اندروید در گوشیهای این شرکت داده است ولی هنوز زمان بروزرسانی را مشخص نکرده است.

اندروید O تا آخر سال 2017 نیز معرفی نمی شود و احتمالا اولین گوشی که آن را در خود جای خواهد داد، گوگل پیکسل 2 باشد که معمولاً چند ماهی طول می کشد تا اندروید O برای گوشیهای موجود در بازار در دسترس باشد.

حالا که شرکت وان پلاس خبر از عرضه اندروید O برای گوشیهای وان پلاس 3T و وان پلاس 3 می دهد، به این معناست که تا سال 2018 خبری از بروزرسانی این دو گوشی نیست.

البته زمان مشخصی برای عرضه نسخه جدید اندروید برای این دو گوشی بیان نشده است ولی به نظر می رسد 31 می 2017 تاریخ مناسبی باشد.

همین که می شنویم اندروید O برای وان پلاس 3T و وان پلاس 3 موجود خواهد بود، خبری خوشحال کننده است زیرا دو مدل وان پلاس 2 و وان پلاس ایکس حتی به اندروید 7 نیز آپدیت نشدند.

از ویژگیهای اندروید O نیز به شما بگوییم که این سیستم عامل زمان کمتری خواهد برد تا خاموش و روشن شود و می توان به اعلانها پاسخ داد. البته مشخصه های دیگری نیز برای این سیستم عامل وجود دارند که این دو موردی که به آنها اشاره کردیم از همه مهمتر بودند.

نظر کارشناسی در مورد وان پلاس 3T و وان پلاس 3

شرکت چینی وان پلاس با قیمت کمی که برای این دو مدل گوشی در نظر گرفت، غولهای تولید گوشیهای هوشمند را نگران کرد بنابراین شرکتی که کمپانی های بزرگ از وجود آن نگرانی دارند، گوشیهای خوبی تولید می کند.

نقاط قوت

+ طراحی فوق العاده
+ قدرت زیاد
+ قیمت مناسب

نقاط ضعف

- فقط 64 حافظه داخلی و غیر قابل ارتقا بودن آن حتی با مموری کارت
- رزولوشن فول اچ دی که زیاد مناسب این دو گوشی نیست
- دوربین می توانست بهتر باشد


منبع: techradar.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 37152 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت‌گذر تاریخ خبر: 1396/03/11 تعداد مشاهده: 1981
سافت گذر