کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316239 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مقایسه ابعاد آیفون 8 اپل در کنار دیگر پرچمداران بازار

بی‌شک خیلی‌ها منتظر معرفی آیفون 8، جدیدترین پرچمدار اپل هستند. تصاویری از مقایسه‌ی این گوشی با دیگر پرچمداران بازار منتشر شده است.

مقایسه ابعاد آیفون 8 اپل در کنار دیگر پرچمداران بازار

امسال دهمین سالگرد معرفی آیفون توسط استیو جابز فقید در سال ۲۰۰۷ است. بی‌ترید کاربران و کارشناسان بسیار زیادی از سراسر دنیا بی‌صبرانه منتظر رویداد رونمایی از پرچمداران جدید اپل هستند؛ محصولی که گفته می‌شود با اسامی مختلفی چون آیفون 7 اس، آیفون 7 اس پلاس و آیفون 8 معرفی خواهد شد. با اینکه هنوز این نام‌گذاری و بسیاری از شایعات قطعی نیستند، اما گفته می‌شود آیفون 8 نه تنها با فرم‌فکتور جدید، بلکه با مجموعه‌ای از قابلیت‌های پیشرفته و سیستم ارتقاءیافته معرفی خواهد شد. از عمر باتری بهبود یافته گرفته تا پشتیبانی از واقعیت افزوده، همه و همه باعث می‌شود تا منتظر رویایی‌ترین آیفونی باشیم که کوپرتینونشین‌ها تا به امروز معرفی کرده‌اند.

از سال ۲۰۱۴ و با معرفی آیفون 6 تا امروز، سبک طراحی آیفون‌های اپل تغییرات زیادی نداشته است، اما گفته می‌شود آیفون 8 از یک نمایشگر بدون حاشیه بهره می‌برد و سنسور تاچ‌آی‌دی نیز با تکنولوژی جدید اپل با نمایشگر یکپارچه شده است.

تاکنون تصاویر مختلفی از طراحی نهایی پرچم‌دار جدید اپل فاش شده‌اند که می‌توان شکل ظاهری و ابعاد این گوشی را مشاهده کرد. به نظر می‌رسد ابعاد آیفون 8 برابر ۱۴۳.۵۹ در ۷۰.۹۴ در ۷.۷ میلی‌متر است که نسبت به ابعاد آیفون 7 به صورت ۱۳۸.۳ در ۶۷.۱ در ۷.۱ بزرگتر است.

شاید خیلی‌ها تصور شفافی از این ابعاد نداشته باشند. از همین رو یکی از افشاگران مشهور به نام استیو همراستافر که با نام OnLeaks نیز شناخته می‌شود، اخیرا تصویری را در حساب توئیتر خود منتشر کرده است که آیفون 8 را در کنار دیگر پرچمداران مشهور بازار نشان می‌دهد.


همان‌طور که مشاهده می‌کنید، آیفون 8 تقریبا هم‌اندازه‌ی گوشی‌هایی چون پیکسل گوگل و پی 10 هواوی است. البته طراحی آیفون 8 این اجازه را می‌دهد تا کاربران نسبت به پرچمدار گوگل و هواوی، از فضای بیشتر نمایشگر به دلیل حاشیه‌های کم بهره ببرند. در تصاویر زیر نیز می‌توان نمایی از فرم‌فکتور آیفون 8 در کنار آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را تماشا کرد که براساس آن مشخصا آیفون 8 نسبت به آیفون 7 پلاس، ضخامت بیشتری دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 37240 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/03/15 تعداد مشاهده: 1753
سافت گذر